FAQ til Family Tree Maker.
Fra : Hanne B. Stegemüller

Dato : 29-12-04 00:06

Hej i Nyhedsgruppen,
(som jeg ikke har prøvet at bruge før - der for var mit første indlæg
uhøfligt usigneret. Sorry)

Jeg har lavet teknikken til en FAQ for Family Tree Maker. Du kan indtaste
spørgsmål og svar direkte i en database og således være med til at stille
din viden om Family Tree Maker til rådighed for andre brugere.

Du kan også se efter, om der skulle være andre, der har haft samme spørgsmål
som dig selv, og måske kan du finde svaret her.

Adressen er http://stegemueller.dk/FAQ.asp

Der er ikke så meget i databasen endnu - for projektet er brugerdrevet, og
bliver først et godt værktøj, når brugerne bidrager.

I løbet af meget kort tid vil der også blive lavet lidt søgefaciliteter mv.
(men indtil videre er det ikke svært at overskue de 15 spørgsmål og svar).

Venlig hilsen
Hanne B. Stegemüller
www.stegemueller.dk