FF extensions
Fra : Thomas Gade

Dato : 28-12-04 23:07

Jeg kan ikke længere hente extensions og themes til FF.

Når jeg vælger en extension og klikker på install får jeg en hvid side med
uforståelig tekst. ?=+ osv.

Nogen der ved hvad problemet kan skyldes?

--
----
Mvh

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-12-04 00:56

Den 28-12-04 23.06 skrev Thomas Gade følgende:
> Jeg kan ikke længere hente extensions og themes til FF.
>
> Når jeg vælger en extension og klikker på install får jeg en hvid side med
> uforståelig tekst. ?=+ osv.

Der er sikkert gået kuk i genkendelsen af filtypen, så Firefox viser
filen i stedet for at installere den. Prøv i stedet at downloade filen
(højreklik på install-linket, og vælg "Gem link til disk"). Bagefter kan
du trække den gemte xpi-fil ind i udvidelsesvinduet.

Jeg er ikke umiddelbart klar over, hvordan du får Firefox til atter at
genkende xpi-filer, men ovenstående burde fungere, indtil du finder en
varig løsning.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Thomas Gade

Dato : 29-12-04 13:09

> [...]
>
> Jeg er ikke umiddelbart klar over, hvordan du får Firefox til atter at
> genkende xpi-filer, men ovenstående burde fungere, indtil du finder en

Tak det virker. Jeg tror jeg må prøve at geninstallere FF.

--
----
Mvh