Akvaterrarium
Fra : Carsten

Dato : 28-12-04 22:24

Har i over 25 år haft diverse akvarier og vil nu forsøge mig med et
akvaterrarie - Med bl.a. skyttefisk Toxotes Jaculatrix i vanddelen.

Nogle der ligger inde med spændende links eller vil dele af egen erfaringer
vil jeg være taknemmelig

Carsten

Fra : Fessor

Dato : 28-12-04 00:50

"Carsten" <no@mail.dk> skrev i en meddelelse news:41d1cef8$1@news.vo.lu...
> [...]
> akvaterrarie - Med bl.a. skyttefisk Toxotes Jaculatrix i vanddelen.
>
> Nogle der ligger inde med spændende links eller vil dele af egen

Jeg håber du kan bruge dette link
http://claus-aqua.dk/
ikke mit, bare en anden fyr med et flot navn LOL
MVH
Claus

Fra : HansDanielsson

Dato : 03-01-05 00:37

> Jeg håber du kan bruge dette link
> http://claus-aqua.dk/
> ikke mit, bare en anden fyr med et flot navn LOL
> [...]
Mit akvarium er opbygget med planter fra vandoverfladen til loftet så
der akvaterrarie og jeg syntes det er flot.
Hans D.

http://www.kandu.dk/

Fra : Carsten

Dato : 05-01-05 23:01

"HansDanielsson" <HansDanielsson.news@kandu.dk> wrote in message
> Mit akvarium er opbygget med planter fra vandoverfladen til loftet så
> der akvaterrarie og jeg syntes det er flot.
> Hans D.

Hej Hans - Luxembourg, så det er ikke lige rundt om hjørnet *G*

Har du mulighed for at poste et par billeder til inspiration i dk.binaer

På forhånd tak

Carsten

Fra : Davidsen

Dato : 29-12-04 00:59

> [...]
> akvaterrarie - Med bl.a. skyttefisk Toxotes Jaculatrix i vanddelen.
>
> Nogle der ligger inde med spændende links eller vil dele af egen

Jeg er ikke klar over om akvaterrarie og paludarium dækker nøjagtig det
samme, men her er mange fine billeder til inspiration:
http://showcase.aquatic-gardeners.org/2004.cgi

Mvh
Davidsen

Fra : Carsten

Dato : 29-12-04 21:49

> Jeg er ikke klar over om akvaterrarie og paludarium dækker nøjagtig det
> samme, men her er mange fine billeder til inspiration:
> [...]

Flotte billeder til inspiration - Tak

Paludarium er, så vidt jeg er orienteret, med fokus på planter, dvs. ikke
nødvendigvis med dyr

Carsten

Fra : Davidsen

Dato : 29-12-04 01:03

> [...]
> akvaterrarie - Med bl.a. skyttefisk Toxotes Jaculatrix i vanddelen.
>
> Nogle der ligger inde med spændende links eller vil dele af egen

Den gode Chuck har også en fin lille sag om emnet:
http://www.csd.net/~cgadd/aqua/46g.htm

Mvh
Davidsen

Fra : Leif Schiønemann

Dato : 29-12-04 19:32

Hej Carsten.

En af mine venner har et billigt til salg. Du kan kontakte ham på
peerstander@hotmail.com

mvh

Leif

Fra : Carsten

Dato : 29-12-04 21:59

"Leif Schiønemann" <schionemann@orangenet.dk> wrote in message
> Hej Carsten.
>
> En af mine venner har et billigt til salg. Du kan kontakte ham på
> peerstander@hotmail.com
>
> mvh
>
> Leif

Hej Leif - Har skrevet til Peer...

Iøvrigt er det ikke pænt af dig at skrive hans mailadr. eller din egen for
den sags skyld i "u-krypteret" format (Skift f.eks. "@" ud med "at" og "."
med "dot") da spam-robotter ellers "høster" jeres adr. og i kommer til at
drukne i alskens underlødige tilbud.

Carsten