Sidste nye software til Nokia 6230
Fra : Torben

Dato : 28-12-04 20:06

Hej,

Hvad hedder den sidste nye softwareversion til Nokia 6230 ? Min har 04.44
fra 21.09.2004.

Pft.

Mvh. Torben

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 29-12-04 08:57

> Hvad hedder den sidste nye softwareversion til Nokia 6230 ? Min har 04.44
> fra 21.09.2004.

Det er seneste version.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 29-12-04 19:27

Således skrev Mads Jakobsen den Wed, 29 Dec 2004 08:57:08 +0100:

>Det er seneste version.

Det lader til at der er kommet en frisk, ver. 5.24.
Så får vi bare se hvornår den rammer Danmark.

Fra alt.cellular.nokia

> [...]
>matter in which folder where they are.
>6. When the phone asks you to choose the folder (e.g. when you define
>where your photos will be stored from camera options menu), main NAVi
>button is 'SET' instead of 'Open', if you want to open folder (go
>deeper) have to choose Options->Open folder
>
>Sorry, I'm using 6230 only for 2 days. After 1st day I managed to
>squeze it accidently - the phone has lost it's internal memory (Free -
>0kb, used - 0kb, i changed the main microprocessor at the service
>center and when I got it, it had 5.24 firmware on it. (25-11-04)

Knud
--
Caffeine makes the world go round...
in a manic twitchy sort of way...

Fra : Insight Data

Dato : 30-12-04 14:17

Version 5.24 er kommet, den fylder 66.2 Mb.

--

Med venlig hilsen / Best regards

Michael Søndergaard, A.M.M.
Insight Elektronik & Data
Benediktsgade 4
DK-5000 Odense C
Tlf : 28 19 15 95

Fra : Torben

Dato : 30-12-04 21:35

Hej,

Er der rettet mange fejl ? Kan du beskrive hvad der er rettet ?

Pft.

Torben

Fra : Insight Data

Dato : 30-12-04 15:22

Ups, den fylder 132 Mb.
Jeg har desværre ikke nogen changelog, er der nogen der ligger inde med en
??

Fra : Blix

Dato : 31-12-04 14:38

hmm måske et dumt spørgsmål. hvis man nu gerne vil have sin nokia6230
opdateret til den nyeste. skal man så tage derhen hvor den er købt og vente
et par uger på det???
pga købte min i århus, og ikke så tit jeg kommer derind desværre.
mener jeg har hørt engang man kan gøre det via alle nokia forretninger er
dette sandt???

Fra : Flemming Joensson

Dato : 31-12-04 14:53

"Blix" <leanolsenREMOVE@hotmail.com> wrote in

> [...]
> pga købte min i århus, og ikke så tit jeg kommer derind desværre.
> mener jeg har hørt engang man kan gøre det via alle nokia forretninger

Nej ikke hos alle Nokia forhandlere, men du kan få det gjort hos alle Nokia
Servicecentre - du bør nok medbringe din faktura - nogle gange beder de om
dokumentation for telefonen for at tjekke dens alder osv.

Du kan finde dit nærmeste Nokia service center her:
http://www.nokia.dk/support/phones/service.php

Mvh.
Flemming