Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Pengepremie
Fra : Anders Lund

Dato : 28-12-04 18:49

Jeg er en del af en gruppe der snart skal uddele en række penge premier. Det
drejer sig om 3x4.000kr. Hvordan er skattereglerne i den forbindelse.
Kan personen få alle pengene på en chek eller sat direkte ind på sin konto.
Eller findes der er permie skat el.
Mvh
Anders

Fra : Anders Lund

Dato : 30-12-04 18:07

"Anders Lund" <Anders@SLET-DETTEZaim.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kan personen få alle pengene på en chek eller sat direkte ind på sin
> konto. Eller findes der er permie skat el.

Jeg der evt nogen der ved hvor jeg kan undersøge dette?

Mvh
Anders Lund

Fra : PH

Dato : 31-12-04 00:38

Anders Lund wrote:
> "Anders Lund" <Anders@SLET-DETTEZaim.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jeg der evt nogen der ved hvor jeg kan undersøge dette?

Du kan jo spørge på det lokale skattekontor. Om ikke andet har de pligt til
at henvise dig til rette sted.

mvh
PH