smed. er der nogen omkring holstebro
Fra : DeBoss

Dato : 20-05-01 15:59

hej ng
er der nogen gode stærke smede i området af holstebro,skal vide hvad de har
at gøre med. da det er første gang min nye hoppe skal have smed. og hun er 3
år.og kan ikke løfte bagbenene.
men det vigtiste er forbenene, og de haster rigtig meget.

så hvis nogen kender en.
så giv venligst lyd.
knuser jette

Fra : DeBoss

Dato : 20-05-01 17:35

eller bare i ringkøbing amt. prisen er jo ikke det vigtiste.