Søges: 100% spamfri server
Fra : Schiller

Dato : 20-05-01 15:55

Jeg er på jagt efter en server der holder sin server 100% fri for spam.
For det der som jeg har hos CC er jeg godt og grundig træt af.
Man kan dælme ikke se beskederne for bare spam efterhånden.
Kender en af jer en server som holder sine groups fri for spam ?
Gerne en der også har en god hastighed.

Hygge
Schiller

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 20-05-01 16:29

On Sun, 20 May 2001 16:54:57 +0200, "Schiller" <Coronarie@lycos.de>
wrote:

> [...]
>Man kan dælme ikke se beskederne for bare spam efterhånden.
>Kender en af jer en server som holder sine groups fri for spam ?

Jeg har ingen problemer med spam på news.cis.dfn.de.
Dog vil du se de svar der er på reklamer.
Serveren har ingen binære grupper.

--
Mvh. Stefan
Website: http://ghashul.dk/

Fra : Schiller

Dato : 20-05-01 18:51

"Stefan Bruhn" <news001@3x7.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har ingen problemer med spam på news.cis.dfn.de.
> Dog vil du se de svar der er på reklamer.
> Serveren har ingen binære grupper.
>
> --
> Mvh. Stefan
> Website: http://ghashul.dk/
> "I demand the right to keep and arm bears"
> "A computer without Windows, is like a fish without a bicycle"

Takker , men det gjorde ikke noget at den havde lidt binære grupper også.
Så hvis noge kender en , så ville det være raffi.
Det gør intet at den koster en smule også , bare det ikke er en herregård.

Venligst
Schiller