Internet explorer klapper sammen..........~
Fra : Keld Rosenberg

Dato : 28-12-04 02:17

Hej Ng

Ie6 crasher i tide og utide for mig...

Jeg anvender WinME..

Og symproxsvc.exe angives som årsagen i fejlrapporteringen...

Det sker ifm. at jeg skal skifte til onlineredigering af en cms/webside....

symproxsvc er en symantec/Norton ting...

Er der nogen der har en god ide hvad jeg kan gøre... udover at prøve
FireFox, som jeg synes er rigtig fin... bortset fra den ikke kan anvendes
ifm. ovennævnte webredigering...

Mvh Keld

Fra : Peter

Dato : 29-12-04 19:41

"Keld Rosenberg" <keld.rosenberg@mæil.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der nogen der har en god ide hvad jeg kan gøre... udover at prøve
> FireFox, som jeg synes er rigtig fin... bortset fra den ikke kan anvendes

Oplever det samme, men kører ikke Norton ting ?

Peter

Fra : Keld Rosenberg

Dato : 31-12-04 00:33

> Oplever det samme, men kører ikke Norton ting ?
>
> Peter

Hmmm.... hvilket antivirusprogram bruger du ?

Keld