Wap og kode?
Fra : Michal

Dato : 27-12-04 23:14

Jeg har fået tilsendt en wap opsætning på sms fra TDC.
Når jeg vil gemme den, så skriver min tlf at jeg skal indtaste kode
for indstillinger hmm. Hvad er det for en kode?
Telefonen er en Nokia 6230

Michal

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 27-12-04 23:21

> Jeg har fået tilsendt en wap opsætning på sms fra TDC.
> Når jeg vil gemme den, så skriver min tlf at jeg skal indtaste kode
> for indstillinger hmm. Hvad er det for en kode?
> Telefonen er en Nokia 6230

Koden er normalt 1 2 3 4.

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Michel Christensen

Dato : 27-12-04 23:20

Jeppe Vestergaard wrote:

> Koden er normalt 1 2 3 4.

Koden er altid 1234

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 27-12-04 23:27

> Koden er altid 1234

...Medmindre operatøren har angivet en anden kode i systemet der udsender
OTA-opsætninger. Alle danske operatører bruger dog standardkoden, som er
1234.

Du troede lige du havde mig, hva'?

Fra : Michel Christensen

Dato : 27-12-04 23:34

Jeppe Vestergaard wrote:

> ..Medmindre operatøren har angivet en anden kode i systemet der udsender
> OTA-opsætninger. Alle danske operatører bruger dog standardkoden, som er
> 1234.
>
> Du troede lige du havde mig, hva'?

Okay, du har ret, OTAen kan sættes op til en anden kode, men som du selv
siger, alle danske operatører kører med 1234 :)

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Michal

Dato : 27-12-04 23:57

On Mon, 27 Dec 2004 23:34:08 +0100, Michel Christensen wrote:

> Okay, du har ret, OTAen kan sættes op til en anden kode, men som du selv
> siger, alle danske operatører kører med 1234 :)

Tak skal i have. Det var 1234

Michal