laserprinter valg - billig ca. 1000kr
Fra : - ZULU -

Dato : 27-12-04 22:05

Jeg vil have mig en s/h laserprinter til ca. 1000,-

på edbpriser.dk er følgende relevante:
Brother 1430 http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=77456
HP LaserJet 1010 http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=77518
Minolta-QMS PagePro 1300W http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=90130
Samsung ML 1520 http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=104923
Samsung ML 1710P http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=82169

Anbefalinger, erfaringer, plus-minus ved ovennævnte modtages gerne.
Er der forskel på priser på forbrugsstoffer til ovennævnte, og lign.

--
Thanks

Zulu

To send an email, please take off your HAT before using this address:
frodkirhat@hotmail.com

Fra : NFL

Dato : 28-12-04 13:02

" - ZULU -" <z@z.z> wrote in message
> [...]
>
> Anbefalinger, erfaringer, plus-minus ved ovennævnte modtages gerne.
> Er der forskel på priser på forbrugsstoffer til ovennævnte, og lign.

Prisen på forbrugsstoffer må du selv finde ud af, men jeg har en brother hl
1430 og den er jeg rigtig glad for. Så den kan jeg godt anbefale, uden at
kende de andre printere.

> --
> Thanks
>
> Zulu

Nic

Fra : Kristian Andersen

Dato : 28-12-04 17:59

> [...]
>
> Anbefalinger, erfaringer, plus-minus ved ovennævnte modtages gerne.
> Er der forskel på priser på forbrugsstoffer til ovennævnte, og lign.

Prøv at se tråden "Gode råd: billig laserprinter - Rune Mastrup Lauridsen"
fra 22.12

--
Kristian

Fra : Martin Sand.

Dato : 28-12-04 21:50

- ZULU - wrote:
> Anbefalinger, erfaringer, plus-minus ved ovennævnte modtages gerne.
> Er der forskel på priser på forbrugsstoffer til ovennævnte, og lign.

Jeg har aldrig haft andet end laserprintere fra HP. Og jeg har aldrig haft
problemer med mine udskrifter. Tror nok HP anses for at være "Rolls Royce"
indenfor laserprintere. Jeg har pt. en 1000w som jeg er yderst tilfreds med.
Man kan jo ikke få alt, når man er på et stramt budget, så den manglende
tænd/sluk knap må jeg undvære (tænder på stikkontakten i stedet for, eller
lader den stå på standby).

--
MVH Martin

feedback (a) stofanet dk

Fra : Kristian Andersen

Dato : 28-12-04 23:49

>Tror nok HP anses for at være "Rolls Royce" indenfor laserprintere.

Tjae, - HP producerer ikke deres laserprintere selv, de er enten produceret
af Canon eller Samsung eller en tredie producent.

Iøvrigt er jeg enig i at HP laser printere fungerer udmærket, men ligefrem
Rolls Royce vil jeg ikke kalde dem.

--
Kristian