HP Recovery CD
Fra : Tage Danielsen

Dato : 27-12-04 17:54

Undertegnede søger en Recovery CD til en HP Pavilion A230.dk

T Danielsen
fjern *****

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 18:34

> Undertegnede søger en Recovery CD til en HP Pavilion A230.dk
Kontakt HP de er måske villige til at sende sådan en for et lille beløb,
eller måske gratis, hvem ved.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Tage Danielsen

Dato : 27-12-04 18:41

> Kontakt HP de er måske villige til at sende sådan en for et lille beløb,
> eller måske gratis, hvem ved.

Har søgt på deres hjemmeside hvorfra man kan bestille en sådan, men lige
netop den model er ikke på deres liste trods det at den er solgt gennem
Bilka, formentlig i mange eksemplarer.

T Danielsen
fjern *****

Fra : Søren Blom

Dato : 27-12-04 19:08

"Tage Danielsen" <tage*****@baad.dk> skrev
> Har søgt på deres hjemmeside hvorfra man kan bestille en sådan, men lige
> netop den model er ikke på deres liste trods det at den er solgt gennem
> Bilka, formentlig i mange eksemplarer.

Prøv at send dem en mail eller ring til dem, fordi det ikke er på deres
web-site kan de måske godt hjælpe alligevel.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 27-12-04 19:13

"Tage Danielsen" <tage*****@baad.dk> skrev i en meddelelse

> Har søgt på deres hjemmeside hvorfra man kan bestille en sådan, men lige
> netop den model er ikke på deres liste trods det at den er solgt gennem
> [...]

Hej
Hvis den er solgt gennem Bilka ville jeg nok forsøge deres support, da det
så ikke er sikkert at HP vil have noget med netop denne type at gøre kunne
være en slags OEM lavet specielt til Bilka.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Peter J

Dato : 27-12-04 19:41

"Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk Fjern mail> skrev

> Hvis den er solgt gennem Bilka ville jeg nok forsøge deres support, da det
> så ikke er sikkert at HP vil have noget med netop denne type at gøre kunne
> være en slags OEM lavet specielt til Bilka.

Hvis HP lægger navn til maskinen, yder de support på den. Uanset om det er
en særlig Bilka-konfiguration.

mvh
Peter

Fra : Tage Danielsen

Dato : 27-12-04 20:30

Tak for de mange og hurtige svar - jeg kontakter hp i morgen

T Danielsen
fjern *****

Fra : Esben

Dato : 29-12-04 00:20

> Tak for de mange og hurtige svar - jeg kontakter hp i morgen

De har tlf 7020 2845. De skulle meget gerne kunne sende dig et sæt
recovery-cd'er i løbet af en lille uge.

--
Esben