Julius Carl Scharbau Christiansen
Fra : Peter Buch

Dato : 27-12-04 14:27

Julius Carl Scharbau Christiansen og hustru Hanne Kirstine født Jensen fik
en datter Hansine Marie Christiansen, som blev døbt 4. december 1892 i
Gierslev kirke, Løve herred, Holbæk.

Jeg søger oplysninger om Hansines forældre. Hvornår er de født, gift etc. ?

På forhånd tak

Peter Buch

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 28-12-04 11:12

"Peter Buch" <p.buch@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gierslev kirke, Løve herred, Holbæk.
>
> Jeg søger oplysninger om Hansines forældre. Hvornår er de født, gift etc?

Jeg vil tro, at de er disse, som jeg har fundet på www.familysearch.org,
men du kan da nemmest checke det ved at kigge i kirkebogen d. 4.12.1892,
Gierslev sogn - der vil du helt sikkert finde oplysninger, du kan bruge.

Her kommer oplysningerne så:

JULIUS CARL CHRISTIANSEN
Male Family

Event(s):
Birth:
Christening:
Death:
Burial:

Marriages:
Spouse: HANNE KIRSTINE JENSEN Family
Marriage: 26 OCT 1883 Kirke-Stillinge, Soro, Denmark

Messages:
Extracted marriage record for locality listed in the record. The source
records are usually arranged chronologically by the marriage date.

Mvh.Bodil.

begin 666 spacer.gif
M1TE&.#EA"@`*`(#_`,# P ```"'Y! $`````+ `````*``H`0 ((A(^IR^T/
$8RL`.P``
`
end

begin 666 invisible.gif
M1TE&.#EA`0`!`)'_`/___P```/___P```"'_"T%$3T)%.DE2,2XP`M[M`"'Y
6! $```(`+ `````!``$```("5 $`.P``
`
end

Fra : Peter Buch

Dato : 28-12-04 17:36

"Bodil Grove Christensen" <grovebgc@FJERNDETTEtdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:41d13179$0$46666$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Jeg vil tro, at de er disse, som jeg har fundet på www.familysearch.org,
> men du kan da nemmest checke det ved at kigge i kirkebogen d. 4.12.1892,
> Gierslev sogn - der vil du helt sikkert finde oplysninger, du kan bruge.

Tak for hjælpen Bodil - det havde jeg ikke selv fundet, selv om jeg også har
søgt på familysearch.

I dit svar til nyhedsgruppen modtager jeg vedhæftet fil - gør andre også
dette og hvad skyldes det ?

Med venlig hilsen

Peter Buch

Fra : aafe

Dato : 28-12-04 17:56

On Tue, 28 Dec 2004 17:35:54 +0100, "Peter Buch" wrote:

>I dit svar til nyhedsgruppen modtager jeg vedhæftet fil - gør andre også
>dette og hvad skyldes det ?

Det er jo egentlig morsomt, at de to vedhæftede binærfiler også er med
igennem her på sunsite.auc.dk, selvom sunsite.auc.dk egentlig ikke
tillader binærfiler: Så sunsite.auc.dk tillader altså alligevel
binærfiler, når blot de tilføres udefra

med venlig hilsen
Arne

Fra : Ole Grau

Dato : 28-12-04 22:01

"aafe" <intet@svar.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> igennem her på sunsite.auc.dk, selvom sunsite.auc.dk egentlig ikke
> tillader binærfiler: Så sunsite.auc.dk tillader altså alligevel

De var ikke med til mig, jeg bruger SunSite.dk

Mvh
Ole
Ole Grau
9800 Hjørring
E-mail adresse i dette indlæg er ikke gyldig

Fra : Arne Feldborg

Dato : 28-12-04 19:28

"Peter Buch" <p.buch@mail.dk> skrev Tue, 28 Dec 2004 17:35:54 +0100

>I dit svar til nyhedsgruppen modtager jeg vedhæftet fil - gør andre også
>dette og hvad skyldes det ?

Det er nogle 'placeholder.gif'er som kommer med hvis man
klipper/klistrer direkte fra mormonernes webside til Outlook Express.

Ganske harmløse iøvrigt.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketællinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Bodil Grove Christen~

Dato : 29-12-04 01:15

> [...]
> har
> søgt på familysearch.
>
> I dit svar til nyhedsgruppen modtager jeg vedhæftet fil - gør andre også

Jeg kan ikke selv se dem... men tror da gerne, at
de er der, har set dem hos andre, det er kun pga.
klippe-klistre fra Familysearch. Uden betydning iøvrigt.

Mvh.Bodil.