Koda fri (vente)musik...
Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 12:53

Hejsa.

Jeg har netop fået sat et nyt omstillingsanlæg op på arbejdet. Der er mulig
for at spille musik mens man venter.

Jeg søger derfor noget kodaf fri (vente)musik til formålet. Nogen der har en
ide om hvor jeg kan finde det? Jeg har googled uden held.

Med venlig hilsen

Rune.

Fra : Henrik J. Nielsen

Dato : 27-12-04 14:03

Hej Rune,

Jeg har også Googled lidt og fandt dette:

http://www.google.com/search?q=gema%20frei

Mvh
Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 17:25

> Jeg har også Googled lidt og fandt dette:
>
> http://www.google.com/search?q=gema%20frei

Tak for det. Fandt hvad jeg skulle bruge.

Jeg googlede kun på dansk

Med venlig hilsen

Rune.