500 stk. farve kopier.
Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 27-12-04 12:24

Hey Ng.

Hvor kan jeg få tryk ca. 500 stk. a4 i farver billigst????

Den lokale er rimelig dyr.

--

/Kenneth Koustrup

Fra : [8830]Plis

Dato : 27-12-04 12:48

> Hvor kan jeg få tryk ca. 500 stk. a4 i farver billigst????

I farver?? 4farvetryk...eller....???

> Den lokale er rimelig dyr.

Nu er alt jo relativt...så hvad er "rimelig dyr" i dine øjne???

Peder

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 27-12-04 12:52

2 kr. ekskl moms pr. stk

--

/Kenneth Koustrup

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 12:58

www.lasertryk.dk tager 1,50 kr excl. moms, men læg dertil porto og
ekspeditionsgebyr. I alt 850 kr for 500 stk. Det er ikke meget billigere
end din lokale - 1000 kr.

hilsen
Uffe

Fra : [8830]Plis

Dato : 27-12-04 15:08

>2 kr. ekskl moms pr. stk

For et firefarvetryk eller????

Hvad eksagt er det du gerne vil have trykt???

Peder

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 27-12-04 15:54

> Hvad eksagt er det du gerne vil have trykt???
>

> Peder

Ja okay det lød ikke så godt

Det er 500 stk. A4 papir i farver jeg skal bruge.

Fra : Jens Jensen

Dato : 28-12-04 00:08

"Kenneth Koustrup" <kenneth.k@slet.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ja okay det lød ikke så godt
>
> Det er 500 stk. A4 papir i farver jeg skal bruge.

1) Hvilken farve skal papiret have ?

2) Trykket eller sværten derpå bliver SORT

3) Sortpris = 1 kr og ingen moms

vh JJ

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 28-12-04 00:19

Fra : [8830]Plis

Dato : 28-12-04 17:30

> [...]

hehe...Kenneth....nu må du tage dig sammen...eller har julesulet sat sig de
forkerte steder*LOL*

For 3. gang...er det 4FARVEtryk du skal have foretaget???(jeg ER klar over
at det er A4 format!! og at du vil have farver på....men HVAD eksakt skal du
have trykt??....

Hvilken type papir skal det være på??

Peder

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 28-12-04 21:00

> [...]
> at det er A4 format!! og at du vil have farver på....men HVAD eksakt skal

Ja undskyld, men julesnapsen er ikke helt ude af kroppen endnu

Hmm.. så meget kender jeg ikke til det, skal blot have trykt en farve kopi
(med mange forskellige farver) på almindelig papir.

Fra : Ralph

Dato : 28-12-04 22:00

> Hmm.. så meget kender jeg ikke til det, skal blot have trykt en farve kopi
> (med mange forskellige farver) på almindelig papir.

Jeg kan gøre det for kr. 1,25 + moms og forsendelse - hvis du ikke godkender
en prøve jeg sender til dig er der et eksp.gebyr på kr. 100 + moms.

alm. 80gr. kopipapir - med forbehold for dækningsgrad - det koster mere at
trykke med fuld dækning, men lad os se HVAD du skal have trykt, læg det ud
på en hjemmeside og smid adresse her, eller læg den i dk.binaer (det er vist
ikke alle der kan læse den gruppe, men jeg kan)

Til orientering er jeg ikke prof.trykker, jeg har blot en fin
farvelaserprinter der står og keder sig lidt her i julen.

--
venligst
Ralph

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 28-12-04 22:28

> [...]
>
> Til orientering er jeg ikke prof.trykker, jeg har blot en fin
> farvelaserprinter der står og keder sig lidt her i julen.

En prøve som koster 100 kr. hvis den ikke bliver godkendt.... hmmm....

Jeg får lige lagt det på en side og smider link senere..

Fra : Ralph

Dato : 28-12-04 23:08

> En prøve som koster 100 kr. hvis den ikke bliver godkendt.... hmmm....
>
> Jeg får lige lagt det på en side og smider link senere..

Jeg skal modtage en fil, viruschekke den, printe een kopi til dig, putte den
i en kuvert sætte frimærke på og putte den i postkassen, vente på at du
svarer - dette gør jeg gratis hvis du skal have trykt dine kopier. Hvis det
er en side med fulddækning skal jeg også regne ud hvad det SÅ vil koste.
Bogføre fakturaen, sende en regning til dig, modtage og bogføre pengene. Så
100 kr. det synes jeg ikke er dyrt. Du bestemmer selv.

--
venligst
Ralph

Fra : Kenneth Koustrup

Dato : 28-12-04 23:21

Du bestemmer selv.

> --
> venligst
> Ralph

Jeg fikser lige et eksempelt til dig.... ( i øvrigt god opskrift på hønse
suppe