Bør jeg bytte noname ram fra BJ trading ?
Fra : Jakob

Dato : 27-12-04 12:24

Jeg har fået noget ddr3200 ram fra bj trading foræret

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38367&Bedom=true

og nu overvejer jeg om jeg skal smide lidt flere penge i og få
mærkevareram eller om det er ok, det får jo ganske ok bedømmelser..

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Casper Bang

Dato : 27-12-04 12:41

> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38367&Bedom=true

Hmmm.... står selv og skal bruge nogle nye ram - vil i tro at de kan køre
dual chanel på et asus p4p800 deluxe?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-04 15:24

Jakob wrote:
> http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=38367&Bedom=true
> og nu overvejer jeg om jeg skal smide lidt flere penge i og få
> mærkevareram eller om det er ok, det får jo ganske ok bedømmelser..

Hvis de virker OK, så får du ikke noget ud af at bytte dem til mærkevare
RAM.

Noname ram er måske lidt dårligere testet - og kvaliteten lidt mere
usikker - men hvis de kører OK, så vil du ikke mærke forskel - hvis de
ellers opfylder dine behov mht hastighed o.s.v......

I øvrigt har spørgsmålet til i news:dk.edb.hardware.bundkort, hvor de kloge
hoveder mht bundkort og ram sidder.

dk.edb.hardware er kun til emner, der ikke har sin egen gruppe.

Læs på www.usenet.dk, hvis du er tvivl om, hvor et indlæg hører til.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jakob

Dato : 27-12-04 16:10

> Noname ram er måske lidt dårligere testet - og kvaliteten lidt mere
> usikker - men hvis de kører OK, så vil du ikke mærke forskel - hvis de
> ellers opfylder dine behov mht hastighed o.s.v......

Ja de skal jo bare funge ved 400 mhz, men det kan jeg nok ikke checke i
mit nuværende langsommere setup. Ville bare være sikret til når jeg
opgradere forhåbentlig inden længe.

> I øvrigt har spørgsmålet til i news:dk.edb.hardware.bundkort, hvor de kloge
> hoveder mht bundkort og ram sidder.

Tjahh det kan godt være at det er der de kloge hoveder sidder men der er
altså intet i fundsatsen for den gruppe der begrunder at spørgsmålet er
mere korrekt postet der end her.

> dk.edb.hardware er kun til emner, der ikke har sin egen gruppe.

Netop, der findes ingen dk.edb.hardware.ram

> Læs på www.usenet.dk, hvis du er tvivl om, hvor et indlæg hører til.

kender godt usenet.dk, mener at spørgsmålet ligger korrekt her.

Venlig hilsen

Jakob