S: 1GB ram til HP/COMPAQ server
Fra : Kenneth

Dato : 26-12-04 17:16

Ny og ubrudt emballage sælges HBO 2000.- kr (Nypris er 3300)

Link til Kingston
http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator/PartsInfo.asp?ktcpartno=KTC7494/1G

Link til nypris

http://www.nemdirect.dk/vare.asp?opn=KTC7494%2F1G

X-Postet i
dk.edb.hardware, dk.marked.privat, dk.marked.privat.edb.intern

Fra : Anders Lund

Dato : 26-12-04 17:47

Kenneth wrote:
> Ny og ubrudt emballage sælges HBO 2000.- kr (Nypris er 3300)

Du havde det ellers næsten rgtigt... du skulle nok bare have holdt det
til dk.marked.privat.edb.intern.

Hvorfor det ikke skulle ha' været i dk.edb.hardware:
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.hardware
Citat: "Uønskede emner ... Køb og salg henvises til dk.marked.*."

Hvorfor det ikke skulle ha' været i dj.marked.privat:
http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat
Citat: "For at undgå støj og sikre at folk vælger den mest korrekte
gruppe, må beskeder kun sendes til en enkelt gruppe."

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Martin Kiefer

Dato : 26-12-04 19:03

"Kenneth" <bandit@tele2adslREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> Ny og ubrudt emballage sælges HBO 2000.- kr (Nypris er 3300)
>
> Link til Kingston
> http://www.ec.kingston.com/ecom/configurator/PartsInfo.asp?ktcpartno=KTC7494/1G

Trist, har ellers lige givet 1500,- for 2x 1GB på ebay.de

Martin Kiefer
www.kiefer.dk
Reply til min mail går til /dev/null

Fra : Kenneth

Dato : 27-12-04 00:30

??? Kan ikke lige se hvad jeg skal bruge dit svar til Martin ?

Fra : Morten feat. Elvis

Dato : 27-12-04 11:51

Hvis ikke du kan regne ud hvad du skal bruge svaret til så lad vær at sætte
en annonce ind :)

han prøver bar at fortælle at din pris er aaaalt for høj...

mvh morten

Fra : max[dk]

Dato : 27-12-04 13:19

"Kenneth" <bandit@tele2adslREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> ??? Kan ikke lige se hvad jeg skal bruge dit svar til Martin ?

Fair skal være fair, her er den danske pris:

/Max