tele2-forbindelse bliver afbrudt?
Fra : Per F Andersen

Dato : 26-12-04 15:46

Jeg har en 2048/512-forbindelse til Tele2. Jeg har ikke taget tid, men det
virker som om linien bliver lukkert ca. hver 5. time
Jeg kan ikke finde nogen indstillinger, der skulle stoppe forbindelsen.
Er det min konfiguratioin eller Tele2 ??

mvh per

Fra : Mogens Nielsen

Dato : 26-12-04 19:07

Per F Andersen wrote:
> [...]
> Jeg kan ikke finde nogen indstillinger, der skulle stoppe
> forbindelsen.
> Er det min konfiguratioin eller Tele2 ??

Du får nok bedre response i grupperne:
tele2.adsl.teknik eller tele2.adsl.generel

--
Mogens.