Q: hvilket abb.:
Fra : Fam. Ramlov

Dato : 26-12-04 15:10

Hej gruppe
Hvilket abb. vil i anbefale når kravene er at :
det skal selvfølgelig være billigt,
hovedsageligt bruges efter 16.00 og i weekender
ingen sms o.lign.

mvh
Søren

Fra : Michel Christensen

Dato : 26-12-04 18:30

Fam. Ramlov wrote:
> Hej gruppe
> Hvilket abb. vil i anbefale når kravene er at :
> det skal selvfølgelig være billigt,
> hovedsageligt bruges efter 16.00 og i weekender
> ingen sms o.lign.

Du skal bare tage et uden abonnement, og med lave takster. That's it.
Uddrag fra artikel(*1) lavet af Forbrugerstyrelsen:

"3: Jeg bor i sommerhus i weekenden, hvor mobilen skal bruges, og bruger
fastnet i min hverdagsbolig
Bl.a. Telia og Orange frister med abonnementer, der giver billigere
dagtimetakster i weekenden. Men andre selskaber som CBB, Telmore,
Tiscali og Telepassport, der har samme takst hele ugen, er lige så
fordelagtige for sommerhusbrugere."

Mit råd er enten Mixit(*2) Kontant eller Telmore(*3) hvis du har
internet og dankort (det første har du jo).. Ellers er Mixit Regning
også en mulighed, men her skal du være opmærksom på et minimumsforbrug
på 30 kr, pr. måned.

*1: http://www.dr.dk/forbrug/it/FH/hvilken_bruger_er_du.htm
*2: http://mixit.dk
*3: http://telmore.dk

--
Best regards
Michel Christensen

Fra : Hans Paulin

Dato : 26-12-04 22:18

Fam. Ramlov skrev:

> Hej gruppe
> Hvilket abb. vil i anbefale når kravene er at :
> det skal selvfølgelig være billigt,
> hovedsageligt bruges efter 16.00 og i weekender
> ingen sms o.lign.

www.unotel.dk
Hans