En popup funktion
Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 26-12-04 13:35

hej

Jeg ønsker en funktion som åbner og lukker et "popup" window (som skal vise
et billed), når musen kommer over en kolonnne i min tabel. det med at åbne
vinduet, går helt fint, men at lukke det igen virker ikke rigtig, idet at
jeg "kommer" til at lukke det vindue jeg stå i

Sådan åbner jeg
window.open('page//forside.aspx?billedid=" + e.Item.Cells[3].Text.ToString
() + "','Forside','width=300,height=350')"

og sådan lukker jeg igen

window.close()

Men det fungere ikke korrekt.

Allan Bach

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-12-04 14:04

Du skal give dit vindue et navn og så kalde det. F.eks.
mitvindue.close() hvor mitvindue er det navn du har givet dit popup
vindue.

Fra : Allan Schuster Bach

Dato : 27-12-04 10:51

> Du skal give dit vindue et navn og så kalde det. F.eks.
> mitvindue.close() hvor mitvindue er det navn du har givet dit popup
> vindue.

Hvor var det da bare simpelt.

Allan Bach