Cannon Pixma IP4000 - CD-Print ?
Fra : Karsten Brandt Hanse~

Dato : 26-12-04 13:36

Er der nogen der ved, hvordan man indstiller Cannon Pixma IP4000, så den
printer helt ind til "hullet" på cd/dvd-skiven.

Jeg ved at det kan lade sig gøre når man bruger "fullprintable" cd'er /
dvd'er.

mvh
KBH

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 26-12-04 14:01

Karsten Brandt Hansen skrev :
> [...]
> printer helt ind til "hullet" på cd/dvd-skiven.
>
> Jeg ved at det kan lade sig gøre når man bruger "fullprintable" cd'er /

Har du prøvet layout muligheden - åbenbart ikke!
Definer det printlayout du ønsker - ned til 17 mm hul ved at klikke på
Layout symbolet.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk