HJÆLP!!!
Fra : David

Dato : 26-12-04 11:33

Hej EDB.HARDWARE nyhedsgruppe.

Jeg har lidt af et problem, når jeg starter min computer står lampen til
harddiskene bare og blinker, jeg kører med RAID 0 og brænderen lyser også,
efterhånden er det blevet mere og mere, jeg har prøvet at trykke
Ide-stikkene ind og har prøvet at skifte stikkene til strømforsyningen ud
men det hjælper ikke, er der nogen der har en god ide til hvordan man kan få
det ordnet, det er begyndt at blive lidt irriterende da det efterhånden kan
vare i op til 1 time. Efter den har gjort dette nummer kører den ellers godt
nok og der er ingen problemer.

mvh
David

Fra : David

Dato : 27-12-04 09:46

Er der virkelig ingen der kan hjælpe mig, i dag har den været 3 timer om at
starte indtil videre.

Mvh
David

Fra : Palle

Dato : 27-12-04 10:34

Søg råd hos en fagmand.

Fra : Karen & Bjarne

Dato : 27-12-04 13:32

Du er vel nok til stor hjælp - hvis folk kun postede når de havde et reelt
svar og ikke et eller nonsens sludder - ville det begrænse antallet af
indlæg betydeligt!!!!

Her er løsningen afmontér rammen - hvis der er flere "klodser" så en ad
gangen, hvis resultatet er det samme - sort skærm uden at harddisken er
startet er det uden tvivl bundkortet, der er defekt.
mvh
Bjarne

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-12-04 15:30

David wrote:
> Er der virkelig ingen der kan hjælpe mig, i dag har den været 3 timer
> om at starte indtil videre.

Det havde nok hjulpet gevaldigt, hvis du valgt et mere sigende subject - de
fleste læser mange grupper og læser kun de indlæg, der ser relevante ud for
deres viden - så et indlæg, der bare hedder "HJÆLP!!!" eller lignende bliver
ikke læst, da det ikke fanger interessen hos dem, der ved noget om emnet, da
de ikke kan se, hvad det drejer sig om.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk