Jackie er flyttet hjemmefra...
Fra : Camilla Scharff

Dato : 20-05-01 14:20

Hej alle

Så har vi fundet nyt hjem til den ene af de to hunkatte, som vi fik
steriliseret for ikke så længe siden - og selvom vi stadig har 7 voksne og 2
killinger, så føles det altså underligt!!
Vi ved dog, at Jackie (som nu er blevet omdøbt til Ally... fordi hun virkede
så lille og spinkel ifh. til de andre katte i hendes nye hjem) har fået det
bedst tænkelige hjem - hun er nemlig flyttet hjem til vores dyrlæge og
hendes mand for at blive den ultimative kælekat og holde lidt styr på
"tropperne" i form af 3 kastrater Bedre hjem kunne hun faktisk ikke
få - men derfor savner vi hende alligevel... I det mindste ved jeg, at jeg
jævnligt vil høre fra/om hende, og at den bedste dyrlægehjælp er lige ved
hånden, hvis hun nogensinde skulle få behov for det.

Lidt vemodig hilsen
Camilla
www.burmese.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 21-05-01 22:50

"Camilla Scharff" <camischa@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse news:9e8g11$1vrc$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> jævnligt vil høre fra/om hende, og at den bedste dyrlægehjælp er lige ved
> hånden, hvis hun nogensinde skulle få behov for det.

Hej Camilla og tillykke med et super-hjem til
Jackie/Ally - selvom det også er vemodigt.

Bedre hjem kunne hun da vist ikke få Måske
man skulle preparere Raiku til at aftage mine snart
kommende killinger - det vil hun da sikkert vældig
gerne, tror du ikke ? *G* Og intet er jo for godt til
min flok af små sparkende fodboldspiller-
killinger.....

Så fik hun endelig den hunkat til at holde styr på
tropperne, som hun har snakket om så længe og
jeg er sikker på, at Jackie/Ally nok skal være
opgaven voksen

--
Hilsen Helle
If one synchronized swimmer drowns, do the rest