FlashFiler 2
Fra : Kurt Guldbæk

Dato : 25-12-04 23:25

Hej NG!
Jeg er lige begyndt at kikke på FF2. I den forbindelse har jeg hentet FF2
ver213. Modsat den jeg har på en CD fra TurboPower (ver 206, som jeg dog
aldrig har haft installeret før nu) er der tilsyneladende ingen
installationsfil. Jeg afinstallerede derfor ver 206 og har bare kopieret
filerne fra ver 213 over som placeringen var i ver 206.
Tilsyneladende virker det også godt nok, jeg kan med ffserver.exe starte en
lokal server op og med FFExplorer (ffe.exe) finde databaserne som forklaret
i den medfølgende hjælpefil FlashFiler.pdf.
Imidlertid kan jeg ikke som beskrevet i FlashFiler.pdf med FFExplorer også
redigere i indholdet af datafilerne.

Er det en fejl i manualen eller en fejl i min installation?

Mvh Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-04 12:07

Prøv at spørge her: