Forespørgsel vedr. Webcam
Fra : DaaN

Dato : 25-12-04 22:45

Hej NG
Jeg har fået mig en Creative Instand Webcam i Julegave, men der er jo ikke
Microfon i.. så er det jeg vil vide.. Er webcam med Mic. i noget værd..
eller er lyden som at snakke nede i et toilet.. eller er lyden Helt iorden..
på sådanne webcams?? eller skal jeg beholde gavem og så købe mit et headsæt
med mic på?? så lyden kommer direkte til Microfonen..??
- DaaN

Fra : Ukendt

Dato : 25-12-04 23:08

> [...]
headsæt
> med mic på?? så lyden kommer direkte til Microfonen..??

Jeg har en Logitech Quickcam pro 4000 hvor den indbygget mike er lige så god
som xterne mikes.

Kim Michael Larsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : DaaN

Dato : 25-12-04 23:36

Er den noget værd den der Logitech Quickcam pro 4000 ? Er der godt billede
og still billede knap? og er det ellers noget Negavtivt ved den og hvad er
Positivt?

Fra : Sander

Dato : 25-12-04 23:38

Men er det for at chatte så vil jeg mene at et usb headset er at foretrække.
Det kører rent digitalt med støjfilter så det ihvertfald på Skype lyder som
om
man næsten sidder i samme stue.
Sander.

Fra : hr

Dato : 26-12-04 00:27

Logitech Quickcam pro 4000
virker det godt når der ikke er så meget lys ?
det har jo det der ccd, er det ikke noget med en mere lysfølsom linse

Fra : DaaN

Dato : 26-12-04 01:44

Det skulle virke meget godt også i svag belysning.. Så jeg springer sku på
sådan en sag på mandag :) Der er jo lavet en test af det.. der har den fået
meget gode resultater, det eneste negative er .. ingen ting.. fx. på
edbpriser bedømmelsen, der er ja.. llae tilfredse, har endnu ikke læst en
der er utilfreds med det.. så.. ja, jeg køber sku sådan en mandag :)
Mange Tak for trådene..og svarene
- DaaN

Fra : hr

Dato : 26-12-04 03:54

"DaaN" <DaaN_KristensenREMOVE@Hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> edbpriser bedømmelsen, der er ja.. llae tilfredse, har endnu ikke læst en
> der er utilfreds med det.. så.. ja, jeg køber sku sådan en mandag :)
på mandag jo jo den vogn hopper jeg med på
købe købe købe stopper det da aldrig..man bliver jo ved

fedt ik

Fra : hr

Dato : 26-12-04 22:47

Logitech QuickCam Pro 4000
Logitech QuickCam Pro 4000 "Refresh" USB

hva mener de med "Refresh" ?

nogle steder skriver de det og andre steder står det ikke
er det 2 forskellige eller hva.

Fra : hr

Dato : 27-12-04 13:12

har købt det...aaahhhh det sq noget der virker