dvd
Fra : NIELS MATHIASEN

Dato : 25-12-04 22:07

jeg leder efter en database hvor man kan reg dvd film og helst dansk engelsk
kan bruges på forhånd tak

Fra : Faithless

Dato : 26-12-04 11:05

"NIELS MATHIASEN" <duang@get2net.dk> wrote in message
> jeg leder efter en database hvor man kan reg dvd film og helst dansk
> engelsk
> kan bruges på forhånd tak

Der er denne online database http://www.dvd-venner.dk/

Faithless

Fra : Jesper Sommer

Dato : 28-12-04 02:52

Jeg kan på det varmeste anbefale http://www.minefilm.dk som er rigtig god.

Siden er integreret med amerikanske IMDB, så de har ALT hvad denne kæmpe
database også indeholder. Der ud over er deres datamodel normaliseret
helt genialt i FILM -> UDGIVELSE -> EJERSKAB og baseret på strejkoderne
bag på filmen. Så du indtaster bare koden, og vupti er din film
registreret (med mindre du er er absolut første til at registrere den
udgivelse altså).

Af andre gode features er:

God fornøjelse

- Jesper

Fra : Jesper Sommer

Dato : 30-12-04 16:05

Niels har sendt mig et par svar direkte til mail, i stedet for til
gruppen, hvori det fremgår at han ønsker et program der kan downloades
og afvikles lokalt, frem for en online database.

Jeg kender ikke til et sådant system i en fornuftig kvalitet, men hvis
andre gør, kan de da poste en besked.

Som fodnote til Niels kan man så nævne, at systemer af denne type næppe
vil indeholde færdige kartoteker af film fra f.eks. IMDB, eller andre
features af samme art. Leverandøren af disse data ønsker jo ikke at folk
får adgang til dem uden om deres websider

- Jesper