Debitel's mobilsvar på Nokia 3210...
Fra : Torben

Dato : 20-05-01 13:50

Hejsa, ved indgående opkald på min Nokia 3210, stilles der hurtigt over på
min mobilsvar.
Dette sker allerede efter to "ring", hvilket er for hurtigt efter min mening

Hvordan kan jeg stille denne tid ?

På forhånd tak!
Torben

Fra : Kim Bjoern

Dato : 20-05-01 15:46

Hej Torben

> [...]
> min mobilsvar.
> Dette sker allerede efter to "ring", hvilket er for hurtigt efter min

3210 og 3310 minder meget om hinanden.

I min 3310 kan jeg f.eks slå viderestillingen fra til mobilsvar.

Dernæst aktiverer jeg den igen - og så bliver jeg spurgt om hvor stor
forsinkelse, jeg vil have.

Standarden er 15 sekunder, hvilket i reglen svarer til 4 ring. Dvs 4x
"duuut" i røret for den, der ringer op. Maximum er 30 sekunder. Det kan godt
ske, Debitel har mindre end 15 sek.

Du kan selv vælge hvilken forsinkelse du vil have med 5 sekunders
internvaller fra 5 til 30 med følgende kode

**61*ditmobilsvarnummer*11*25# (send)

Dette sender du afsted, hvis du vil have en forsinkelse på eksempelvis 25
sekunder.

Håber det virker for dig

Kim

Fra : efferman

Dato : 21-05-01 23:00

gå til menu "omstilling"
vælg under menu "omstil ved intet svar"
vælg "indst.forsink"
her kan du vælge mellem 5-10-15-20-25-30 sekunder