PC 66 SDRAM spørgsmål.
Fra : BC

Dato : 20-05-01 13:49

Findes der forskellige standarder for PC66 SDRam?
Har netop købt sådan et ekstra modul med 64 MB hos B.J.Trading. Men min VIA
VP3 chipset BIOS måler det til kun 32 MB. Intet på SDRAM modulet fortæller
at det er 64 MB ram udover et klistermærke påsat af B.J.T. Jeg har hidtil
haft et 64 MB SDRAM-modul i bundkortet.
Mvh Bent.

Fra : Freaken

Dato : 20-05-01 21:17

Der har været mange indlæg her i gruppen med netop at ram fra B.J-trading
ikke viser alle rammene...kun halvdelen af pålydende (kunne tyde på at
B.J-trading har et problem med deres ram...om det er forkert label eller
dirrekte snyd de døjer med ved jeg ikke)
Men med så mange indlæg er jeg sikker på at de bytter rammene (de ved nok at
der er et problem)
Freaken.

Fra : BC

Dato : 23-05-01 19:45

B.J.Trading tager rammene retur, men siger at problemet skyldes de mange
forskellige standarder for PC 66 ram. Er det korrekt ? - og kan jeg anvende
PC 100 eller PC 133 ram på mit Tekram Via VP3 bundkort, der max kan anvende
256 MB?
Mvh. Bent.