Galleri + kommentar
Fra : Jan Pedersen

Dato : 25-12-04 01:46

Hejsa

Jeg skal have lavet et simpelt galleri, hvor der er muligt for sidens
besøgende at skrive en kommen tager til billederne.

Hvordan lavets det lettes?

Hilsen Jan

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-12-04 12:36

Jan Pedersen wrote:

> Jeg skal have lavet et simpelt galleri, hvor der er muligt for sidens
> besøgende at skrive en kommen tager til billederne.
> Hvordan lavets det lettes?

Det kræver noget serverside-scripting. Du bliver nødt til at spørge i
news:dk.edb.internet.serverside eller en af denne gruppes undergrupper:

Erik Ginnerskov
http://ginnerskov.frac.dk

Fra : Morten Graae

Dato : 27-12-04 12:01

On Sat, 25 Dec 2004 01:45:32 +0100, "Jan Pedersen" <cuk@cuk.dk> wrote:

>Hejsa
>

>Jeg skal have lavet et simpelt galleri, hvor der er muligt for sidens
>besøgende at skrive en kommen tager til billederne.

jeg har lavet noget som du måske kan bruge

beskrivelse:
http://morten.graae.person.emu.dk/index.php?option=content&task=view&id=8&Itemid=34

download
http://morten.graae.person.emu.dk/index.php?option=com_docman&Itemid=41&task=view_category&catid=15&order=dmdate_published&ascdesc=DESC