Gps og bærbar pc
Fra : Sven Hansen

Dato : 24-12-04 16:19

Gps og bærbar pc
Hej alle

et lille problem jeg har fået på halsen*S*

Min GPS Furuno GP 30 med seriel interface sammen med en HP pavilion
dv1074ea uden comport men usb porte er der nok af

hvad gør jeg og hvordan ?

god jul
og med håb om en god sejl sæson

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 25-12-04 14:53

køber denne..
http://www.proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-ctrl/ctrlusb/kabel9990.html

--

-Leon
"Oh, people can come up with statistics to prove anything. 14% of people

Fra : claus v

Dato : 26-12-04 11:54

> [...]
>
> --
>
> -Leon
> "Oh, people can come up with statistics to prove anything. 14% of people

Hej Leon

alternativt kan du gøre noget andet
købe en gps mus som du sætter direkte i din usb port
på den måde har du 2 systemer hvis uheldet skulle være ude og din gps
svigter

jeg købte en på ebay for ca 500 kr inklusiv forsendelse

se evt dette link

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=21646&item=4512839772&rd=1

med venlig hilsen claus v

Fra : MAXI-87

Dato : 26-12-04 12:59

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse
> køber denne..
> http://www.proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-ctrl/ctrlusb/kabel9990.html
Hej
Herligt, at få løsningen uden at futte rundt i alt muligt, godt sejler kan
hjælpe sejler.
Tak for linket - jeg mangler også lige en.
Hilsen
Hans

Fra : EA 2730

Dato : 27-12-04 01:19

Hej
Leon Hulstroem (4220) <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:41cd70d6$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> køber denne..

http://www.proconsult.dk/katalog/m_komp/s_komp-ctrl/ctrlusb/kabel9990.ht
ml

> --

Kan vi også finde en der går den anden vej.
Jeg har en bærbar PC uden USB, men vil gerne have sådan en.

Ejvind Andersen
Fjern"xx"

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 27-12-04 11:36

Hejsa...

Det tror jeg ikke blever helt let, sådan en har jeg aldrig set. Jeg syntes
at du skulle bruge claus'es råd og spørger i edb.hardware...

Fra : Claus Tersgov

Dato : 27-12-04 11:49

"EA 2730" <OZ2ESA@xxwebspeed.dk> skrev

> Kan vi også finde en der går den anden vej.
> Jeg har en bærbar PC uden USB, men vil gerne have sådan en.

Jeg kan svare dig helt præcist på, hvordan du gør og hvor du køber udstyret,
men jeg kan ærlig talt ikke se nogen fornuftig grund til at svare dig...

Claus

Fra : EA 2730

Dato : 27-12-04 12:08

FUTClaus Tersgov mææede i en
nyhedsmeddelelse

> Jeg kan svare dig helt præcist på, hvordan du gør og hvor du køber
udstyret,
> men jeg kan ærlig talt ikke se nogen fornuftig grund til at svare
dig...
Det er heller ikke så relevant, med et svar fra dig, det er til tider
heller ikke de rigtige.

I øvrigt har en af mine venner fundet løsningen.

Jeg håber bare, at du kan høre radio uden støj, fra jeres fællesantenne.

--
Med sejlerhilsen
Ejvind Andersen

Fra : Armand

Dato : 27-12-04 13:34

Claus Tersgov wrote:
> "EA 2730" <OZ2ESA@xxwebspeed.dk> skrev

> Jeg kan svare dig helt præcist på, hvordan du gør og hvor du køber udstyret,
> men jeg kan ærlig talt ikke se nogen fornuftig grund til at svare dig...

Øheeh?
Er der noget jeg har misforstået ved newsgroups??
Jeg troede at folk der bevæger sig på grupperne enten har et problem
eller kan løse andres - Alt samme i fuld offentlighed til fordel for
såvel dem der "er på", skabslæserne og dem der i fremtiden vil kunne gå
tilbage i stakken af emner og blive kloge derudfra :-/

Har man ikke noget relevant at fremkomme med, så er der ingen der
forhindrer en i at tie; men den selvretfærdige holdning du her udviser
er helt uden for norm og er faktisk langt over off topic end noget
andet, og egentlig lige på grænsen til abuse :-|
Fis lige ind og spark hunden eller andet, og spar newsgroups for dine
mavesure udgydelser!
Hvis dét ikke behager dig, så er det for min part ligegyldigt, for du
ligger alligevel i Mozilla's filter om et øjeblik :-|

Glædelig jul og godt nytår til alle i andre!

--
Armand.