FF og politikens hjemmeside
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 24-12-04 09:21

Jeg ved godt, at det jeg skriver nu er lidt pjattet men alligevel...

Når jeg med FF 1.0 går ind på Politikens hjemmeside er der i starten noget
flimmer i venstre side af skærmen.
Det er der ikke med IE.

Hvad skyldes det?

Tak Peder

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 24-12-04 09:42

Den 24-12-04 09.20 skrev Peder Hanghøj følgende:
> Når jeg med FF 1.0 går ind på Politikens hjemmeside er der i starten noget
> flimmer i venstre side af skærmen.

Det skyldes en fejl i Firefox. Så vidt jeg har forstået, så er den
rettet i de nyere test-versioner, og rettelsen vil være med i den næste
officielle version af Firefox.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få en lille, praktisk og gratis lommeregner i proceslinjen

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 24-12-04 10:20

Peder Hanghøj wrote:

> Jeg ved godt, at det jeg skriver nu er lidt pjattet men alligevel...
>
> Når jeg med FF 1.0 går ind på Politikens hjemmeside er der i starten noget
> flimmer i venstre side af skærmen.

Det ligner da Eniro reklamen, der er i tvivl om hvor den skal være

> Det er der ikke med IE.

Det er der heller ikke med Opera

> Hvad skyldes det?

Det skyldes vel den måde Firefoxs "motor" fortolker siden på. Måske fordi
koden ikke er rigtig "nok"? Eller måske er det simpelthen en lille fejl i
Firefox (Mozilla)

--
Mvh. Lars

Fra : Peder Hanghøj

Dato : 24-12-04 14:28

Tak for det.
Så er det da ikke mig, der er noget galt med - på dette område!

Peder