Jule-sundheds-råd!
Fra : G.B.

Dato : 24-12-04 08:07

(støøøn...wav)

Undlad at spise store mængder røget ål umiddelbart før sengetiiid.

(aaaargh...wav)

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Uffe Ravn

Dato : 25-12-04 12:39

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev

> (støøøn...wav)
>
> Undlad at spise store mængder røget ål umiddelbart før sengetiiid.
>
> (aaaargh...wav)

Ja så er det jo lidt sent at ønske dig god jul*S*

Mvjh. Uffe Ravn

Fra : G.B.

Dato : 25-12-04 17:57

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev i meddelelsen

> Ja så er det jo lidt sent at ønske dig god jul*S*

Hehe - tak alligevel - og i lige måde!

Fra : Michael

Dato : 25-12-04 20:32

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i en meddelelse

> (støøøn...wav)
> Undlad at spise store mængder røget ål umiddelbart før sengetiiid.
> (aaaargh...wav)

Og det var ikke snapsen der gav dig problemerne?

--
Michael
Fjern "FJERN" i mail-adr. ved svar

Fra : G.B.

Dato : 26-12-04 06:13

"Michael" <michael-7500FJERN@mail.dk> skrev i meddelelsen news:41cdc036$0
$242$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Og det var ikke snapsen der gav dig problemerne?

Nix. Jeg kan sagtens mærke forskel, tak...

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 27-12-04 23:18

<klip (støøøn...wav)
> Undlad at spise store mængder røget ål umiddelbart før sengetiiid.
> (aaaargh...wav)
> Georg
</klip>

Vil blot foreslå dig...til næste år...prøve en lækker sild istedet
for....*smil*

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-12-04 02:39

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev

> <klip (støøøn...wav)
> </klip>
>
> Vil blot foreslå dig...til næste år...prøve en lækker sild istedet
> for....*smil*

Tror du ikke at han vil blive holdt vågen alligevel?

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 28-12-04 21:22

> Tror du ikke at han vil blive holdt vågen alligevel?
>
> Mvh. Uffe Ravn

Uffe dog!! *tsk, tsk*
Hvorfor tror du dog det? *smiler, fløjter helt tilfældigvist uskyldigt og
ser op i den uskyldige stjernehimmel...og dratter så ned af stolen af grin*

Fra : G.B.

Dato : 28-12-04 05:05

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen news:41d08aae$0$74680$14726298@news.sunsite.dk:

> Vil blot foreslå dig...til næste år...prøve en lækker sild istedet
> for....*smil*

He - du skulle bare prøve mine hjemmemarinerede (af islandske spegesild)
med eksotiske krydderier og ædel Modena-balsamico.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 28-12-04 21:24

"> He - du skulle bare prøve mine hjemmemarinerede (af islandske spegesild)
> med eksotiske krydderier og ædel Modena-balsamico.
.....klips
> Georg

Tak som byder...eller....? *blypz*

hilsen Heidi Madøre