Hjælp Til Gigt
Fra : ***Gizmo***

Dato : 23-12-04 20:20

Jeg vil gerne vide lidt om hvad er er godt at spise / drikke

Evt nogle ting der er god mod gigt
og hvad man SKAL holde sig fra af føde/drikkevare

Hvad med kaffe og tobak ?

Mvh Nielsen

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-12-04 23:33

"***Gizmo***" <virker@ikke.dk> skrev

> Jeg vil gerne vide lidt om hvad er er godt at spise / drikke
>
> Evt nogle ting der er god mod gigt
> og hvad man SKAL holde sig fra af føde/drikkevare

Nu er gigt jo ikke bare gigt, HVILKEN form for gigt taler vi om?

> Hvad med kaffe og tobak ?

Tobak har alle dage være skadedeligt for meget mere end helbredet.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Steen

Dato : 26-12-04 14:05

"***Gizmo***" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne vide lidt om hvad er er godt at spise / drikke
>
> Evt nogle ting der er god mod gigt
> og hvad man SKAL holde sig fra af føde/drikkevare

At tage levertran skulle være en god idé.

/Steen

Fra : G.B.

Dato : 26-12-04 16:56

"***Gizmo***" <virker@ikke.dk> skrev i meddelelsen news:RTEyd.240$bI1.133
@news.get2net.dk:

> Evt nogle ting der er god mod gigt

Er det urinsur gigt, leddegigt eller slidgigt?

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer