viderestille sms kan man det?
Fra : Steen Jensen

Dato : 23-12-04 15:52

Er der en der kan fortælle mig om det er muligt at viderestille sms fra den
ene mobil til den anden.
Jeg har orange erhverv abo. på den ene. Den anden har jeg telmore. Det er jo
ingen problem at viderestille telefon samtaler men mine sms får jeg jo ikke
med.

Mvh Steen Jensen

Fra : Fischer

Dato : 23-12-04 16:02

> Er der en der kan fortælle mig om det er muligt at
> viderestille sms fra den ene mobil til den anden.

Det er desværre ikke muligt.

*Fischer

Fra : Steen Jensen

Dato : 23-12-04 22:00

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er desværre ikke muligt.

Det var da trist der ikke findes en løsning på det.

Tak for svaret aligevel

Fra : Laziter [9440]

Dato : 23-12-04 22:13

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Det er desværre ikke muligt.

Det kommer lidt an på hvilken mobil man har..
Nokia N-Gage og 6600 (og andre Symbian telefoner) kan videresende dem vha.
et lille program.
Hvordan det helt praktisk virker og hvad det hedder kan jeg ikke huske, men
det findes.

Mvh
Benjamin

Fra : Fischer

Dato : 24-12-04 10:30

> Det kommer lidt an på hvilken mobil man har..
> Nokia N-Gage og 6600 (og andre Symbian telefoner)
> kan videresende dem vha. et lille program.

Jeg tænkte rent netværksmæssigt.
Faktisk mener jeg at funktionen findes i GSM-standarden. Det understøttes
bare ikke af de danske udbydere.

Det er nok de færreste der har en Symbian telefon til overs til at ligge og
sende SMS'er videre.

*Fischer

Fra : Laziter [9440]

Dato : 24-12-04 10:41

> Jeg tænkte rent netværksmæssigt.
> Faktisk mener jeg at funktionen findes i GSM-standarden. Det understøttes
> bare ikke af de danske udbydere.

Ja det ville da være en rar ting at få tilbudt.

> Det er nok de færreste der har en Symbian telefon til overs til at ligge
og
> sende SMS'er videre.

Hvad??
Findes der folk uden Symbian telefoner??

Mvh
Benjamin

Fra : Steen Jensen

Dato : 26-12-04 23:20

> [...]
> og
>
> Hvad??
> Findes der folk uden Symbian telefoner??

Jeg har lige opdaget der stadigvæk er liv i denne tråd så jeg ville lige
tilføje at de to mobiler der er tale om er en SPV M1000 der helst skulle
videresende sms til en P900. Men det ville vel være bedre hvis det var
omvendt da det jo kun er P900 der er en symbian telefon eller?

Mvh Steen Jensen