MS Windows
briani 27239
Google toolbar og win xp sp2
Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 09:32

Hej NG

Hvordan virker google toolbar og win xp sp2 sammen mht popup stopperen i win
xp sp2 ?

Tænkte på om jeg får en dårligere funktion ud af win xp sp2 popup stopperen
og om google toolbaren gør det sværre at få "midlertidige ønskede popups",
hvis google toolbaren altid stopper popups... ???

Ved ikke om jeg skal installere google toolbaren på min win xp sp2

mvh
Flemming

Fra : kk

Dato : 23-12-04 10:17

"Flemming" <flemmingvestergaardSNABELAyahoo.com> wrote in message
> [...]
> ønskede popups", hvis google toolbaren altid stopper popups... ???
>
> Ved ikke om jeg skal installere google toolbaren på min win xp sp2

Hej,

Har brugt begge dele siden sp2 fremkomst og har ikke mødt nogen problemer
som de kan være skyld i.

mvh
kk

Fra : Henning Lund

Dato : 23-12-04 10:37

Flemming skrev:

> Hej NG
>
> Hvordan virker google toolbar og win xp sp2 sammen mht popup
> stopperen i win xp sp2 ?

0 problemos her.

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : BuFFerz

Dato : 24-12-04 00:56

Har google toolbar og SP2

Ingen problemer her

i det heletaget ingen problemer med SP2

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 24-12-04 11:50

"Flemming" <flemmingvestergaardSNABELAyahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ønskede popups", hvis google toolbaren altid stopper popups... ???
>
> Ved ikke om jeg skal installere google toolbaren på min win xp sp2

Hej Flemming
Jeg har også oplevet problemer med Google toolbar, og det kom efter
opdateringen til SP2
men jeg har ikke haft tiden til kigget på det ``

Fra : JL med Liftmaster

Dato : 24-12-04 11:58

"JL med Liftmaster" <No_spamatall@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> opdateringen til SP2
> men jeg har ikke haft tiden til kigget på det ``
Jeg har lige installeret Toolbaren igen. Der er var kun lidt problemer.
IE blokerede downloaden, men der klikede jeg bare i det gule felt øverst på
skærmen.
Og det skærm-billedet, som fortæller at ny er toolbare installeret ville
ikke komme frem. Der trykkede jeg på knappen "opdatere", så nu virker min
meget savnede Toolbar igen...

GOD JUL
JL

Fra : Fjollefrans

Dato : 26-12-04 23:25

> [...]

> ikke komme frem. Der trykkede jeg på knappen "opdatere", så nu virker min

jeg har en XPSP2 med den indbyggede pop-up killer og en Win2000 med Google
toolbar, og jeg tror nok det eneste der ifølge min personlige erfaring taler
mod den fra SP2 er at jeg ikke kan li' lyden der bliver brugt når en pop-up
bliver stoppet. Det er ikke altid de fanger de samme pop-ups men generelt
virker begge dele godt. På en XPSP2 maskine ville jeg selv vælge kun at
brude den indbyggede frem for Googles