Skulle vel ikke være nogen der har et godt~
Fra : Blix

Dato : 23-12-04 01:23

mangler dette dejlige spil og kan ikke finde det på nettet. ville være
lækkert hvis der var nogen der havde det, og måske ville dele det!!!
har hentet en masse spil, men der er mange dårlige iblandt. hvilke spil
spiller i meget på jeres mobil???
min favorit er nu stadig poker og blackjack

hilsen blix

Fra : Dan Elgaard

Dato : 23-12-04 09:58

> min favorit er nu stadig poker og blackjack

Næsten enig - jeg hygger mig ofte med et spil strip-poker på min Qtek 9090

mvh.,
Dan

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 23-12-04 14:52

"Dan Elgaard" <NoSp@m.Net> skrev i en meddelelse

> Næsten enig - jeg hygger mig ofte med et spil strip-poker på min Qtek 9090

Hmm må sq være noget af et syn når du taber imens du går ned af strøget

--
/Steen

Fjern alt til og med sidste underscore i domænedelen for email

Fra : sls\(2770\)

Dato : 23-12-04 16:44

"Blix" <leanolsenREMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> spiller i meget på jeres mobil???
> min favorit er nu stadig poker og blackjack

Jeg mener at have backgammon liggende, hvis du ikke har fået det endnu..

Mvh Sid

Fra : Blix

Dato : 23-12-04 18:12

har ikke fået det, så ville være kanon som en lille ekstra gave til mig selv
og min mobil, hvis du ville dele det