SE file manager..?!?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 22-12-04 22:38

Jeg har downloadet FileManager 2.5.9.0b og installeret det på nu to
computere. Jeg har ikke kunne finde ud af hvordan jeg får startet programmet
Ifølge SE's hjemmeside så skulle jeg kunne starte FileManager fra
Start/Programmer/SonyEricsson men det kan jeg bare ikke, der er ikke noget
ikon for FileManager. En anden mulighed ville være at starte programmet fra
ikonet på skrivebordet - dette ikon er der heller ikke

Situationen er den samme på begge computere - den ene har Bluetooth
tilsluttet som i øvrigt virker fint med K700i, den anden har IR tilsluttet
som gerne skulle bruges til at kommunikere med K500i sammen med FileManager.

Er der nogen der har nogle ideer om hvad der går galt for mig? Det er begge
Windows XP pro.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Unlock nord

Dato : 23-12-04 21:15

hejsa jeg har lige prøvet at downloade og installere programmet du omtaler,
efter installation kommer der et ikon på skrivebordet, som hedder mine tlf
el lign. det klikker du i inde i den står så at den ikke kan finde nogen
tlf. du skal aktivere dit infarød og ligge det ved den infarøde port på
pc´en¨derefter bare give den lidt tid du kan se nede på process linien at
der er et nyt ikon efter et kort stykke tid er din tlf fundet og du kan så
åbne programmet via ikonet på skrivebordet håber det hjælper mvh
unlocknord@stofanet.dk ( kim )