Random 675
Fra : John Lind

Dato : 20-05-01 11:40

Hej
Begynderspørgsmål. Jeg sidder lige og leger lidt med javascript og IE
Burde jeg ikke kunne skrive noget i stil med

test.style.bgcolor="red"; Når jeg længere nede i html'en har skrevet...

Browseren siger test ikke er et objekt. Har jeg ikke netop via name="test"
gjort test til et objekt.
Eller er det ikke alle html tags der kan laves til et objekt eller eller
eller ???

Fra : Martin Petersen

Dato : 20-05-01 11:47

"John Lind" <nomail@ghjkgjkgjk.com> wrote in message
> Browseren siger test ikke er et objekt. Har jeg ikke netop via name="test"
> gjort test til et objekt.
id="test" skal der vist nok stå..

mvh
Martin Petersen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-05-01 22:39

Sun, 20 May 2001 12:40:23 +0200, skrev "John Lind"
<nomail@ghjkgjkgjk.com>:

>test.style.bgcolor="red"; Når jeg længere nede i html'en har skrevet...

Der er forskel på store og små bogstaver i JavaScript, og det skal nok
være this.style.backgroundColor='red'

med venlig hilsen
Knud
--