Refill af canon pixma IP4000
Fra : Nielsen

Dato : 22-12-04 22:16

Hejsa.

Efter en del søgning på nettet, efter refill blæk til Canon IP4000 er jeg
stadig i tvivl.

En Canon Pixma IP4000 Har to sorte blækbeholder.
Bci-6bk og Bci-3ebk (Der er lidt bredere end de andre)

Men hvad er forskellen?

På Canons hjemmeside kan jeg læse, at den en er sort pigmenteret,
Men hvilken af dem er?

Kan jeg bare bruge almindelig sort Canon refill til dem begge?

De 3 farver er vel ikke pigmenteret?
--
Bo Nielsen
Århus

Fra : FAM.MERRILD

Dato : 22-12-04 22:19

hej
hvem gider rode men refill blæk
når de kan købes for 30kr pr stk 35kr den store sorte
jeg gider ikke(bruger dem selv pixma4000)

Fra : Pico

Dato : 22-12-04 23:14

FAM.MERRILD wrote:
> hej
> hvem gider rode men refill blæk
> når de kan købes for 30kr pr stk 35kr den store sorte
> jeg gider ikke(bruger dem selv pixma4000)

Og hvor køber du så lige til den pris ?
Pico

Fra : Møller

Dato : 23-12-04 09:16

"Pico" <Selvestemig@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og hvor køber du så lige til den pris ?
> --

Her f.eks... Men der er flere steder på nettet.

http://www.trykspar.dk/cgi-bin/tsp/10028.html

Møller

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-12-04 20:32

Møller wrote:
> Her f.eks... Men der er flere steder på nettet.
> http://www.trykspar.dk/cgi-bin/tsp/10028.html

Eller http://www.printmore.dk/ til hhv. 36 og 25 kr for de to patroner.

Jeg blev også hurtigt træt af besværet med at genfylde, da jeg prøvede en
periode - og bruger nu kompatible patroner fra Printmore - og de er
fortrinlige til Canon-printere.....

Men mht spørgsmålet, så ved jeg ikke hvad forskellen er på de to sorte.....

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Pico

Dato : 24-12-04 00:51

Jan Vestergaard wrote:

> Eller http://www.printmore.dk/ til hhv. 36 og 25 kr for de to
> patroner.
Tak til jer begge, er tilføjet hukommelsen
Pico

Fra : Nielsen

Dato : 23-12-04 10:01

Nu spurgte om forskellen mellem

> Bci-6bk og Bci-3ebk (Der er lidt bredere end de andre)
>
> Men hvad er forskellen?

Har fundet ud af, at mange refill steder anbefaler samme blæk til de 2
patronerne og selv bruger den samme, i de genfyldte
Bci-6bk og Bci-3ebk blæk patroner og der med mister man, jo ideen med to
sorte blæk patroner.

Bo Nielsen
Århus