Findes den ultimative multimedia PC ?
Fra : EMI

Dato : 22-12-04 20:15

Findes der en computer der har HIFI, TV,DVD og evt. SAT indbygget ?

Jeg tænker på et komplet anlæg med fjernbetjening, i princippet hvor det
virker som et B&O-anlæg- med harddisk samt fjernsyn.

Det skulle gerne virke således at der kan sættes 2 skærme til således at man
kan se fjernsyn på det ene mens man arbejder på computeren på den anden og i
princippet kan afspille de indlagte CD på harddisken ( det ville ikke gøre
noget at man kunne vælge de forskellige titler kun ved hjælp af
fjernbetjeningen)

Jeg mener at have set en reklame for noget ligende, men kan ikke finde den
igen.

på forhånd mange tak for hjælpen

mvh. Finn E

Fra : LNC

Dato : 22-12-04 20:37

Amitech ?

Mvh Lars

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 22-12-04 23:34

On Wed, 22 Dec 2004 20:14:57 +0100, "EMI" <f.ehmsen@tdcadsl.dk> wrote:

>Findes der en computer der har HIFI, TV,DVD og evt. SAT indbygget ?

Lyder som en HTPC (Home Theater PC) - et emne, der diskuteres på livet
løs i dk.teknik.tv+video.