IE 5 og 6
Fra : Thomas Gade

Dato : 22-12-04 20:11

Er der nogen der ved hvor man kan hente IE 5?

Og er det muligt at køre både IE5 og IE6 samtidig på én pc?

----
Mvh
Thomas
www.enfantterrible.dk

Fra : John

Dato : 22-12-04 21:05

"Thomas Gade skrev i en meddelelse

> Er der nogen der ved hvor man kan hente IE 5?

Fx her: http://tdconline.tucows.com/preview/194179.html

Scroll ned på siden til 'Also Available: 5.01'

Mvh John

Fra : Thomas Gade

Dato : 22-12-04 23:03

"John" <nogen@pladderballe.ok> skrev i en meddelelse

> Fx her: http://tdconline.tucows.com/preview/194179.html
>
> Scroll ned på siden til 'Also Available: 5.01'

Tak for linket.
kan jeg installere den uden at slette min IE 6?

--
----
Mvh

Fra : Ukendt

Dato : 23-12-04 00:04

Thomas Gade wrote:
> kan jeg installere den uden at slette min IE 6?

Ja, det kan man godt. Jeg kan desværre ikke give et direkte link til
siden, men kig på den øverste i følgende søgeresultat:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=%22How+to%3A+Install+multiple+versions+of+IE+on+your+PC%22&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

Skulle gerne give en side fra webmastersworld.

Du kan desuden downloade alle mulige versioner på følgende side:
http://browsers.evolt.org/
Hvis du får brug for det

Fra : Thomas Gade

Dato : 23-12-04 23:35

"Ulrik Skovenborg" <"skovenborg at frac dot dk"> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Skulle gerne give en side fra webmastersworld.
>
> Du kan desuden downloade alle mulige versioner på følgende side:

Takker for svar.

--
----
Mvh