Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
årsopgørelse
Fra : claus v

Dato : 22-12-04 16:35

Hej gruppe Nogen der har prøvet at gå op til skattefar med sin årsopgørelse
som man ikke fatter en brik af og forsøge om man kan få en forklaring
eller skal man til revisor med den for at forstå den

claus ganske alm lønmodtager uden dikkedarer

Fra : anders majland

Dato : 22-12-04 17:02

> [...]
> forklaring
> eller skal man til revisor med den for at forstå den
>
> claus ganske alm lønmodtager uden dikkedarer

Det kan du sagtens bruge skattekontoret til - Men ring evt og får en aftale
så du kan minimere din ventetid

/A

Fra : Thomas

Dato : 23-12-04 00:20

"claus v" <claus@cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> forklaring
> eller skal man til revisor med den for at forstå den
>
> claus ganske alm lønmodtager uden dikkedarer

Ellers prøv at forelægge os dit problem. Hvis du er almindelig lønmodtager,
er din opgørelse sandsynligvis ganske enkel. Hvad er det helt præcist du
ikke forstår?

Fra : claus v

Dato : 23-12-04 18:58

"Thomas" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Ellers prøv at forelægge os dit problem. Hvis du er almindelig
> lønmodtager, er din opgørelse sandsynligvis ganske enkel. Hvad er det helt

jeg er alm lønmodtager uden noget specielt fradrag min kone er dagplejer hun
fik et brev fra skatten at hende indtægt var blevet forhøjet med 1211 kr for
ca 2 måneder siden

for 2 dage siden fik både konen og jeg et brev med en hulens masse girokort

konen skal af med 3200 kr i ekstra skat og jeg skal af med 4800 i ekstra
skat noget af en bet her lige inden jul

jeg forstår ikke at en forhøjelse af indkomsten på 1211 kr kan blive til en
for os kæmpe regning

hvis nogen er interesseret i at forklare skal jeg gerne lægge tallene fra de
første årsopgørelser samt de nye årsopgørelser ud til jer

claus v

Fra : Jens Jensen

Dato : 24-12-04 11:18

"claus v" <claus@cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Som tidligere svar igen HENVEND dig i din kommunes borgerservice, de sidder
netop og venter på at få besøg - det får de løn for og som du betaler via
din skat

God Jul

vh JJ