Billedbeskeder til Logoer ?
Fra : Peter Micheelsen

Dato : 20-05-01 11:07

Hej
Jeg har lige hørt at man kan lave billedbeskeder om til logo i en Nokia 3210
/ 3310
Er her mon nogle der kan be / afkræfte det ?
Og i så fald man kan, hvordan man gør det ?

mvh.
Peter Micheelsen
lpm@it.dk

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 20-05-01 12:39

> [...]

> / 3310
> Er her mon nogle der kan be / afkræfte det ?
> Og i så fald man kan, hvordan man gør det ?

Det kan man på en måde.
Man skal bare vælge en billedbesked som pauseskærm. Men så vidt jeg ved er
det kun 3310 og IKKE 3210 som kan det.

/SpEeDy

Fra : Rasmus A. Nielsen

Dato : 20-05-01 13:11

"Peter Micheelsen" <lpm@it.dk> skrev:

> Er her mon nogle der kan be / afkræfte det ?

Den kan lade sig gøre på min 3330, så det kan vel også på din.

> Og i så fald man kan, hvordan man gør det ?

Læs mere her:
http://www.tastetoner.dk/sodan-logoer.shtml

--
Mvh: