Creative muvo....Windows Delayed Write fai~
Fra : Morten Jørgensen

Dato : 22-12-04 13:12

Hej alle,

Jeg købte mig en billig Muvo hos El.giganten, men det er et rent helvede at
lægge filer ned på den. Jeg har almindelig usb 1.0 og kører windows XP. Men
hver gang jeg vil overførre mine filer så kommer der gerne efter den har
overført omkring 10 stykker, følgende fejlmeddelelse: "Windows Delayed Write
Failed". Jeg har prøvet at omgå xp ved at bruge total commmander til at
overførre filerne med, men her påstår det samme problem.... :(

Er det min Muvo der er syg, eller er det noget andet af mit hardware...eller
hvad noget helt tredje?

ER POSTET I : dk.edb.hardware og dk.teknik.lyd

Glædelig jul!

Mvh.

--
Morten

Fra : Leony

Dato : 22-12-04 15:08

"Morten Jørgensen" <grinder213FUCK_SPAM@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:41c96482$1@news.wineasy.se

> [...]
> kommer der gerne efter den har overført omkring 10 stykker, følgende
> fejlmeddelelse: "Windows Delayed Write Failed".

Måske denne hjælper:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;818408

Hvis du søger "Windows Delayed Write Failed" via Google, så er der
masser af læsning.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 22-12-04 16:14

Morten Jørgensen wrote:
> [...]
> Failed". Jeg har prøvet at omgå xp ved at bruge total commmander til at
> overførre filerne med, men her påstår det samme problem.... :(

At bruge Total Commander er ikke at omgå Windows XP. Du har blot valgt
en anden skal.

> Er det min Muvo der er syg, eller er det noget andet af mit hardware...eller
> hvad noget helt tredje?

Det er din Windows, der er syg, men det var den allerede, da den havnede
på din PC

Prøv at søge på fejlen på Google (som det iøvrigt er foreslået
andetsteds i tråden).

--
Steen Suder