Skal man gøre noget ved opgradering?
Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-12-04 12:31

Hej.

Jeg har lige bestilt en opgradering af min 512/128-kbit ved TDC. Er det
nødvendigt at "gøre noget", før opgraderingen virker? Her tænker jeg på
genstart, sluk for strøm til routeren eller kommer opgraderingen blot af sig
selv?

Søren

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-12-04 12:46

Søren Nielsen skrev:

>Jeg har lige bestilt en opgradering af min 512/128-kbit ved TDC. Er det
>nødvendigt at "gøre noget", før opgraderingen virker?

Nej.

>kommer opgraderingen blot af sig selv?

Ja.
--
Knud

Fra : Jan Pedersen

Dato : 22-12-04 12:47

Søren Nielsen wrote:
:: Hej.
::
[...]

jep, du skal blodt side og vente, ikke andet

--
Jan Pedersen
cuk@cuk.dk

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 22-12-04 13:32

Søren Nielsen <kampfordeler_gb@hotmail.com> skrev 2004-12-22:
> Hej.
>
> Jeg har lige bestilt en opgradering af min 512/128-kbit ved TDC. Er det
> nødvendigt at "gøre noget", før opgraderingen virker? Her tænker jeg på

Nej

> genstart, sluk for strøm til routeren eller kommer opgraderingen blot af sig
> selv?

Ja.

Du kan evt. ringe ind til TDC og tale pænt til en support medarbejder, så
vil han opgradere dig med det samme (det gjorde jeg).

Thomas

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-12-04 14:13

Thomas S. Iversen wrote:

> [...]
>
> Du kan evt. ringe ind til TDC og tale pænt til en support
> medarbejder, så vil han opgradere dig med det samme (det gjorde jeg).

Tak for svarene. Jeg har benyttet mig af deres tilbud om at opgradere til
1024/128-kbit og få en 2048/128-kbit fremtil 1. april 2005.
Jeg kunne se, at jeg pludselig kunne hente med ca. 110 kB/sec, så der var da
kommet lidt mere fart på, og jeg ringede til TDC og snakkede med en venlig
dame, der kunne forklare mig, at først blev man opgradet til 1 Mbit, og
efter et par dage endelig til 2 Mbit.
Man skulle da mene, at rent adminstrativt, var der nemmere at opgradere på
én gang. Men nu ved jeg da, at det er igang og skulle blive til 2Mbit
indenfor et par dage.

Søren

Fra : Joba

Dato : 22-12-04 21:46

> Tak for svarene. Jeg har benyttet mig af deres tilbud om at opgradere til
> 1024/128-kbit og få en 2048/128-kbit fremtil 1. april 2005.

Jeg havde bestilt lige opgradering lige før tilbudet med 2Mbit gratis til 1
april, så jeg ringede
ind og talte med kunde service, ikke noget problem, jeg ville også få de
2Mbit,
nu har jeg fået 2048/512, god service

Hilsen Jørn

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 22-12-04 22:20

> nu har jeg fået 2048/512, god service

Og smart af dem. De koster dem next to nothing og de har vundet kredit hos
kunden.

En win-win situation. Smart

Thomas

Fra : Søren Nielsen

Dato : 22-12-04 22:30

Joba wrote:

> [...]
> til 1 april, så jeg ringede
> ind og talte med kunde service, ikke noget problem, jeg ville også få

Ja, det må siges at være ganske god service. Jeg tror også jeg har fået lidt
mere upload, men jeg er ikker sikker på, om det er 256-kbit eller 512-kbit.
Det er heller ikke så afgørende for mig.
Det eneste jeg er lidt utilfreds med, er at der åbenbart er begrænsning på
hvor hurtigt man kan hente fra deres news-server. Jeg henter ikke hurtigere
nu, end med en 512-kbit :(

Søren

Fra : Kenneth T

Dato : 26-12-04 09:48

> [...]
1
> april, så jeg ringede
> ind og talte med kunde service, ikke noget problem, jeg ville også få de

Og jeg har allerede 2MB hos tdc til 599, de vil ikke være med til at
nedgradere og opgradere igen, som de sigere hos kundeservice når jeg spørger
om det virkeligt er nødvendigt at jeg skifter til tele2, elelr een af de
andre: "det må du jo bare gøre, der skal jo være konkurrence!"

Øhhh?

...så ...tjaaa, jeg bliver jo nok nødt til at skifte så..?

-
MVH
Kenneth T