| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
        
         
          
         
	
            | 3-Mobil Fra : Claus E Beyer | 
  Dato :  22-12-04 06:44 |  
  |   
            3-Mobil, er det et lortefirma, eller har jeg bare været uheldig?:
 
 Mandag den 13. dec. købte jeg en 3-mobiltelefon med tilhørende abonnement. Først
 om fredagen den 17. behagede det 3-Mobil at aktivere mit SIM-kort, efter at jeg
 skulle faxe en kopi af min kontrakt ind til dem. De kunne ikke finde min
 kontrakt, sagde de. Nu troede jeg at alt var i skønneste orden, men søndag
 morgen ved ½9-9-tiden syntes systemet ved 3-Mobil åbenbart at nu skulle mit
 SIM-kort igen deaktiveres. Jeg kontakter 3-Mobils kundeservice, der oplyser at
 de ikke véd, hvorfor mit SIM-kort er blevet deaktiveret, men det vil blive bragt
 i orden i morgen, mandag. Mandag formiddag kontakter jeg igen 3-Mobils
 kundeservice, og nu bliver jeg oplyst om at jeg skal have et nyt SIM-kort, da
 man ikke kan genaktivere det jeg har. (Det er fordi der er tale om UMTS, så kan
 man ikke bare genaktivere et SIM-kort, som man kan ved GSM, påstår han).
 Servicemedarbejderen lover at 3-Mobil vil sende et nyt SIM-kort mandag, som jeg
 så får med posten tirsdag. PIN-koden vil komme én dag senere af
 sikkerhedshensyn.
 
 Jeg behøver vel ikke at fortælle, at jeg ikke modtog noget SIM-kort med posten
 tirsdag. Jeg forventer heller ikke at der sker noget foreløbigt. De er så
 flinke, venlige og imødekommende i 3-Mobils kundeservice, men der sker bare ikke
 en skid. Jeg har nu lagt min 3-Mobil væk i et skab, og har fundet min gamle
 Telmore frem igen, da jeg tidligst forventer at "skidtet" bliver klar på et
 tidspunkt efter nytår. Når SIM-kortet så på et tidspunkt bliver aktiveret, hvor
 lang tid mon der så går inden 3-Mobils system synes at det atter skal
 deaktiveres igen?
 
 Claus
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Guru (22-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Guru | 
  Dato :  22-12-04 07:07 |  
  |   
            Vi (min kæreste og jeg) købte vores 3-telefoner i oktober og vi har IKKE 
 oplevet nogen af det problemer, du beskriver. Vi handlede i Bilka og da vi 
 kom hjem ½ time senere samlede vi skidtet og det virkede. Det har det så 
 gjort lige siden, dog med undtagelse af et enkelt nedbrud en nat i starten 
 af december, hvor vi kun kunne foretage nødopkald.
 
 Der har været en lille smule vrøvl med den første regning. Den kom sent og 
 blev opfulgt af en sms, der advarede om fejl i regningen. De glemte at sende 
 en ny, men efter henvendelse i 3-butikken skete det. I samme omgang satte de 
 en besked ind i deres edb-system, så vi kunne undgå spærring pga. manglende 
 betaling. Det er lige, som det skal være, synes jeg.
 Den nye regning var identisk med den første, hvilket jo naturligvis er lidt 
 komisk. Til gengæld har 3 så måttet vente nogle uger på betalingen.
 Egentlig skulle jeg selv have kontaktet kundeservice om sagen, men 
 ekspedienten i butikken tilbød at gøre det for os dagen efter, da han 
 alligevel skulle tale med dem i en anden anledning.
 
 
 
 
 "Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse 
 news:32sg09F3osbjbU1@individual.net...
 > 3-Mobil, er det et lortefirma, eller har jeg bare været uheldig?:
 >
 > Mandag den 13. dec. købte jeg en 3-mobiltelefon med tilhørende abonnement. 
 > Først
 > om fredagen den 17. behagede det 3-Mobil at aktivere mit SIM-kort, efter 
 > at jeg
 > skulle faxe en kopi af min kontrakt ind til dem. De kunne ikke finde min
 > kontrakt, sagde de. Nu troede jeg at alt var i skønneste orden, men søndag
 > morgen ved ½9-9-tiden syntes systemet ved 3-Mobil åbenbart at nu skulle 
 > mit
 > SIM-kort igen deaktiveres. Jeg kontakter 3-Mobils kundeservice, der 
 > oplyser at
 > de ikke véd, hvorfor mit SIM-kort er blevet deaktiveret, men det vil blive 
 > bragt
 > i orden i morgen, mandag. Mandag formiddag kontakter jeg igen 3-Mobils
 > kundeservice, og nu bliver jeg oplyst om at jeg skal have et nyt SIM-kort, 
 > da
 > man ikke kan genaktivere det jeg har. (Det er fordi der er tale om UMTS, 
 > så kan
 > man ikke bare genaktivere et SIM-kort, som man kan ved GSM, påstår han).
 > Servicemedarbejderen lover at 3-Mobil vil sende et nyt SIM-kort mandag, 
 > som jeg
 > så får med posten tirsdag. PIN-koden vil komme én dag senere af
 > sikkerhedshensyn.
 >
 > Jeg behøver vel ikke at fortælle, at jeg ikke modtog noget SIM-kort med 
 > posten
 > tirsdag. Jeg forventer heller ikke at der sker noget foreløbigt. De er så
 > flinke, venlige og imødekommende i 3-Mobils kundeservice, men der sker 
 > bare ikke
 > en skid. Jeg har nu lagt min 3-Mobil væk i et skab, og har fundet min 
 > gamle
 > Telmore frem igen, da jeg tidligst forventer at "skidtet" bliver klar på 
 > et
 > tidspunkt efter nytår. Når SIM-kortet så på et tidspunkt bliver aktiveret, 
 > hvor
 > lang tid mon der så går inden 3-Mobils system synes at det atter skal
 > deaktiveres igen?
 >
 > Claus
 > 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Flemming Lynggaard (22-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Flemming Lynggaard | 
  Dato :  22-12-04 13:03 |  
  |   
            
"Guru" <Ingen@her.mail> wrote in message
 news:cqb2tk$19ei$1@news.cybercity.dk...
 > Vi (min kæreste og jeg) købte vores 3-telefoner i oktober og vi har IKKE
 Tillykke du må være stort set den eneste tilfredse 3 kunde de har   
spøg til side.. 3 har MANGE problemer - system problemer meget meget dårlige
 terminaler og kundeservice der har kapacitets problemer..
 De blev jo ikke nr 3(4) hos Dr kontanten for sjov..
 F
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Guru (22-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Guru | 
  Dato :  22-12-04 18:29 |  
  |  
 
            >
 > Tillykke du må være stort set den eneste tilfredse 3 kunde de har   
>
 > spøg til side.. 3 har MANGE problemer - system problemer meget meget 
 > dårlige
 > terminaler og kundeservice der har kapacitets problemer..
 >
 > De blev jo ikke nr 3(4) hos Dr kontanten for sjov..
 >
 Jeg er næppe den eneste tilfredse, men jeg erkender da, at mange har 
 problemer. Jeg tror bare, at det tit er sådan, at folk med positive 
 oplevelser ikke gider berette om dem - derfor ser det ud som om, hele verden 
 er negativt indstillet overfor 3. Folk er mere motiveret til at skrive, når 
 de vil brokke sig.   
            
             |   |   
            
        
 
            
         
             apollo14 aka Kenneth~ (22-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : apollo14 aka Kenneth~ | 
  Dato :  22-12-04 19:31 |  
  |   
            "Guru" <Ingen@her.mail> wrote in
 news:cqcatr$2gne$1@news.cybercity.dk: 
 
 -klipper i lidt om 3-
 Jeg melder mig også på vognen som tilfreds bruger af 3, har aldrig haft 
 problemmer overhovedet, fuld dækning lige så snart jeg er ude af døren 
 i Køge, og tjekker da mail ca. 1 gang i timen, når jeg daffer rundt i 
 storkbh. og har aldrig været udsat for udfald eller lign. Har dog haft 
 et problem, og det var i parken under en pause i en storkamp, der var 
 det godt nok svært at komme igennem 3portalen, men det har min gsmmobil 
 også, så det var nok bare trykket derinde fra.
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
              Flemming Lynggaard (23-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Flemming Lynggaard | 
  Dato :  23-12-04 13:30 |  
  |   
            
"apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@nospamhotmail.com> wrote in
 message news:Xns95C7C69FB1733apollo14dknospamhotm@62.243.74.162...
 > "Guru" <Ingen@her.mail> wrote in
 > news:cqcatr$2gne$1@news.cybercity.dk:
 >
 > -klipper i lidt om 3-
 Har du aldrig haft fejl i dine regninger, eller ikke tjekket?   
Hvor længe har du været kunde?
 F
            
              |   |   
            
        
 
            
         
               apollo14 aka Kenneth~ (23-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : apollo14 aka Kenneth~ | 
  Dato :  23-12-04 19:36 |  
  |  
 
            "Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in
 news:41caba3d$0$74684$14726298@news.sunsite.dk: 
 >> -klipper i lidt om 3-
 > 
 > Har du aldrig haft fejl i dine regninger, eller ikke tjekket?   
> 
 > Hvor længe har du været kunde?
 Har aldrig haft fejl i regningen, selv om der kun er kommet 2 indtil 
 videre, og jeg har tjekket. Får penslet alt ud, og det passer efter 
 hvad jeg sådan lige kan huske. Har endda ikke betalt for nogle 
 ringetoner hos dem, selv om de er downloadet, men tror de er trukket 
 tilbage, da min telefon røg til rep. og de så forsvandt. Men sådan er 
 det når man får en Z1010 som ikke lige virkede som den skulle.
            
              |   |   
            
        
 
            
         
                Flemming Lynggaard (27-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Flemming Lynggaard | 
  Dato :  27-12-04 10:10 |  
  |   
            
 "apollo14 aka Kenneth Rugaard" <apollo14dk@nospamhotmail.com> wrote in
 message news:Xns95C8C7563DB0Capollo14dknospamhotm@62.243.74.162...
 > "Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> wrote in
 > news:41caba3d$0$74684$14726298@news.sunsite.dk:
 >
 
 > det når man får en Z1010 som ikke lige virkede som den skulle.
 
 Det er vidst ellers imho den mest fejlfrie terminal pt..
 
 F
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
                 Guru (27-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Guru | 
  Dato :  27-12-04 10:13 |  
  |   
            
 >> det når man får en Z1010 som ikke lige virkede som den skulle.
 >
 > Det er vidst ellers imho den mest fejlfrie terminal pt..
 >
 
 Ja, vi har to og de fejler absolut intet 
 
 
  
            
             |   |   
            
        
 
            
         
           Michael Jensen (22-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Michael Jensen | 
  Dato :  22-12-04 22:29 |  
  |  
 
            Du er ikke den eneste som har problemer med 3 - det har jeg også! Pisse 
 frustrerende, men nu gider jeg ikke deres pjat mere, så telefonen er røget i 
 skabet, og har fundet min gamle frem igen    Udfald, og "tjenesten ikke 
 tilgængelig" er ikke noget jeg kan leve med. 
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           André T. (22-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : André T. | 
  Dato :  22-12-04 23:41 |  
  |  
 
            >Du er ikke den eneste som har problemer med 3 - det har jeg også! Pisse 
 >frustrerende, men nu gider jeg ikke deres pjat mere, så telefonen er røget i 
 >skabet, og har fundet min gamle frem igen    Udfald, og "tjenesten ikke 
 >tilgængelig" er ikke noget jeg kan leve med. 
 Jeg havde også problemer med "3"... Det var 3 ud af 4 gange jeg ikke
 kunne åbne de nyhedsklip, og andre ting som de har..... Så jeg solgte
 min Z1010 efter 3 uger.....  Jeg kan heller ikke leve med noget der
 virker en gang i mellem....
 Back to basic m. en Samsung E330 og TDC Erhverv... det funker'    
       -(¯`·.¸ (¯`·.¸ (¯`·....André T....·´¯) ¸.·´¯) ¸.·´¯)-
      -(¯`·.¸.  http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=434 .¸.·´¯)-
      * Do one thing every day that scares the hell out of you *
            
              |   |   
            
        
 
            
         
           RpR (23-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : RpR | 
  Dato :  23-12-04 11:09 |  
  |  
 
            > Du er ikke den eneste som har problemer med 3 - det har jeg også! Pisse
 > frustrerende, men nu gider jeg ikke deres pjat mere, så telefonen er røget
 i
 > skabet, og har fundet min gamle frem igen    Udfald, og "tjenesten ikke
 > tilgængelig" er ikke noget jeg kan leve med.
 Lås telefonen op og knald dit gamle GSM kort i?
 -- 
 - RpR
 http://www.MopedGallery.dk
http://www.photoblog.dk
-
            
              |   |   
            
        
 
            
         
            Flemming Lynggaard (23-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Flemming Lynggaard | 
  Dato :  23-12-04 13:32 |  
  |   
            
"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> wrote in message
 news:41ca990b$0$170$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > Lås telefonen op og knald dit gamle GSM kort i?
 >
 Jep så har du da en gigantisk GSM telefon uden nogle smarte features    (og
 betaler dobbelt abbo)
 F
            
              |   |   
            
        
 
            
         
             RpR (23-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : RpR | 
  Dato :  23-12-04 16:11 |  
  |   |   |   
            
        
 
            
         
              Flemming Lynggaard (27-12-2004) 
         
	
            | Kommentar Fra : Flemming Lynggaard | 
  Dato :  27-12-04 10:11 |  
  |   
            
"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> wrote in message
 news:41cadfe6$0$225$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
 > > Jep så har du da en gigantisk GSM telefon uden nogle smarte features   
> (og
 > > betaler dobbelt abbo)
 >
 > Så kan man jo bare lade være med at købe en rådden telefon i første omgang
 >   
>
 Jep lidt min pointe
 F
            
              |   |   
            
        
 
    
 
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |