[OT} ADSL PCI modem baseret paa Conexant?
Fra : Per Jessen

Dato : 21-12-04 18:46

Ikke netop saerlig relevant for denne gruppe, men jeg taenkte der maaske var
nogen her der kan hjaelpe.
Jeg forsoeger pt. at faa et par ADSL PCI kort (CA83P fra Amigo) til at koere her
med Swisscom i Zurich. Kortene bruger et Conexant ATM+ADSL chipsaet som er ret
velkendt. Amigo har bekraeftet at kortet kan koere sammen med Alcatel DSLAMs,
hvilket er hvad Swisscom benytter.

Men, det virker ikke. Overhovedet ikke. Jeg har nu proevet baade Windows og
Linux, og begge dele melder "Line down" hhv. "ADSL line not connected". Selve
forbindelsen er god nok - den virker nemlig fint med min Zyxel router.

Er der nogen der evt. har et bud hvad der kunne vaere galt?

--
Per Jessen, Zurich
Let your spam stop here -- http://www.spamchek.ch