pyzor
Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 21-12-04 17:49

Er der nogen der véd hvordan man får pyzor til at virke?
Jeg han pinge serveren men der er ingen af mine mails der bliver fanget.
razor fanger meget, næsten alt spam.

Ved nogen hvad pyzor laver? De siger den er kompatibel med razor,
men det er måske kun razor varsion 1, dvs at der tjekkes på hele mailen,
hvor razor version 2 tjekker på de enkelte mime-dele.

Hilsen
Keld

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-12-04 18:00

On Tue, 21 Dec 2004 16:49:04 +0000, Keld Jørn Simonsen wrote:

> Ved nogen hvad pyzor laver? De siger den er kompatibel med razor,
> men det er måske kun razor varsion 1, dvs at der tjekkes på hele mailen,
> hvor razor version 2 tjekker på de enkelte mime-dele.

Er pyzor ikke blot en Python version af razor? Razor er vist skrevet i c.

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 21-12-04 22:08

Den Tue, 21 Dec 2004 18:00:14 +0100. skrev Michael Rasmussen:

> Er pyzor ikke blot en Python version af razor? Razor er vist skrevet i c.

pyzor er insireret af razor, og nok kun version 1 af razor,
men det var netop dette jeg kunne tænke mig at få at vide.
razor 2 har mulighed for forskellige motorer, fx en der tjekker på de
enkelte mime-dele, og en som kun tjekker på brudstykker af mime-dele.

razor er for nærværende skrevet i perl.

Jeg kan ikke få pyzor til at sortere noget fra, er der nogen som det er
lykkedes for?

Hilsen
Keld

Fra : Jesper Krogh

Dato : 21-12-04 22:10

I dk.edb.system.unix, skrev Keld Jørn Simonsen:
> Jeg kan ikke få pyzor til at sortere noget fra, er der nogen som det er
> lykkedes for?

Du skal køre "pyzor discover" før den virker.

Jesper

--
../Jesper Krogh, jesper@krogh.cc, Jabber ID: jesper@jabbernet.dk
Danmark har fået sit eget Mozillaforum:

Fra : Keld Jørn Simonsen

Dato : 22-12-04 14:52

Den Tue, 21 Dec 2004 21:09:31 +0000. skrev Jesper Krogh:

> Du skal køre "pyzor discover" før den virker.
>
> Jesper

Ja, det har jeg gjort. Men nu bliver der også fanget noget af pyzor.
Razor fanger dog flere, selvom jeg har sat det ind efter pyzor i
spamassassin.

Med julehilsener
keld