Motorola V3. Skal - skal ikke...
Fra : iddqd

Dato : 21-12-04 14:01

Jeg er fristet til at skifte min Nokia 6100 ud med V3'en, men hvordan er
Motorola'en mon i brug?

Nogen der kan sige noget om forskellen på fx. chat ordbogen, er den
bedre eller dårligere end på Nokia'en?

Og hvad med hastigheden i menuerne og kalenderen?

Andet?

Mvh

Bruno

Fra : Anders

Dato : 21-12-04 14:07

Har hørt om et par stykker der ikke har været specielt tilfreds med deres
V3'ere. Det kan måske ligge i, at de har været uheldige i at have modtaget
en 'mandags model'.

Mvh
Anders

Fra : iddqd

Dato : 21-12-04 14:12

Anders wrote:

> Har hørt om et par stykker der ikke har været specielt tilfreds med deres
> V3'ere. Det kan måske ligge i, at de har været uheldige i at have modtaget
> en 'mandags model'.

Det lyder ikke lovende!

Kan du fortælle lidt mere?

Mvh

Bruno

Fra : Anders

Dato : 21-12-04 15:13

Det skulle være noget de er meget ustabile i signalet, taber meget hurtigt
strømmen. Nogen vil slet ikke tænde...

Næh, hold du dig hellere til din 6100....