Mandrake og printer ???
Fra : KE Kofod

Dato : 21-12-04 01:31

Hej kære venner.
Jeg har min printer på min Windows XP pro på en USB port !. Men hvordan får
jeg min Mandrake 9.2 til at finde min printer på min Windows XP pro maskine
????.
Mvh. KE Kofod
Ps. printeren er en HP psc 1300 serien 3 i en !.

Fra : Anders Lund

Dato : 21-12-04 07:12

KE Kofod wrote:

> Jeg har min printer på min Windows XP pro på en USB port !. Men hvordan får
> jeg min Mandrake 9.2 til at finde min printer på min Windows XP pro maskine

Del printeren ud i Windows XP og forbin dig til den fra Mandrake, med Samba?

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : KE Kofod

Dato : 22-12-04 04:26

Mange tak for jeres info.
Men hvordan virker en SAMBA, hvad gør jeg for at få noget printet ud ????.
Jeg vil gerne have at jeg i min KMail kan trykke på feks.
print, så udskriver den ex. en mail.
Jeg har været inde i min Configure your computer, den kan ikke finde min
printer ???.
Mvh. KE Kofod.

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 21-12-04 16:20

On Tue, 21 Dec 2004 01:30:32 +0100, "KE Kofod"
<knold-tot@balle-bredsten.dk> wrote:

> [...]
>????.
>Mvh. KE Kofod
>Ps. printeren er en HP psc 1300 serien 3 i en !.

Hvad med at lave printeren om til en netværksprinter. Købe en
usb-printerserver. Din printer kan så tildeles en fast ip-adresse. Den
fortæller du Mandrake og Windows XP.

http://www.compumail.dk/varegruppe.php?gruppe_id=19&gruppenavn=Printserver&type=hardware

koster 429,- kr.

Iøvrigt er Mandrake 10.1 udkommet.

Den kan wireless.

ftp://ftp.uninett.no/linux/mdl/official/iso/10.1/i586/

mvh

John