Maxtor harddisk
Fra : Jesper Hansen

Dato : 20-12-04 19:53

Hejsa

Jeg har set denne her harddisk og synes det er billigt.

http://www.tjdata.dk/default.asp?Pid=12948&shopukid=1273&shopkid=610&id=56&table=Kat

Er Maxtor ok eller skal det være noget andet?

Mvh
Jesper

Fra : Søren Nielsen

Dato : 20-12-04 20:04

Jesper Hansen wrote:
> [...]
able=Kat

> Er Maxtor ok eller skal det være noget andet?

Tja, den billigste på www.edbpriser.dk er 4,- billigere :) Altså forudsat,
at det er samme model, men det tror jeg nu.
Eller har jeg kun godt at sige om Maxtor, jeg har haft tre forskellige og
alle har virket upåklageligt. Den ene er ca. tre år gammel og virker præcis
lige så godt som i starten.

Søren

Fra : Tommy

Dato : 20-12-04 22:01

Samme her har installeret 6-7 maxtor harddsike ved bekendte og venner, og
har endnu ikke oplevet problemer.
8 Mb cache er lækkert i windows, det kører lidt mere flydende det hele, men
syntes at windows er længere tid om at lukke ned ved 8 Mb istedet for 2.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 20-12-04 23:43

On Mon, 20 Dec 2004 22:00:39 +0100, "Tommy" <don@(fjern det
her)esenet.dk> wrote:

> [...]
>syntes at windows er længere tid om at lukke ned ved 8 Mb istedet for 2.

Tak for jeres svar begge to - jeg suser og køber en i morgen....

/jesper

Fra : M. Jørgensen

Dato : 25-12-04 21:52